Thursday, March 22, 2007

Saha kabel


Tagasiteel Raasikult, õieti küll teel Raasikult linna käisime Saha kabeli juurest läbi. Poisid, sunnikud, aga ei tahtnud pildile jääda. kevad vist vemmeldab. Nagu kari vasikaid oleks valalle saanud.
Mulle meeldivad sellised vana pugerikud, on nad siis millegipoolest tuntud ja tähtsad või ei.

Aga teha lastele dokumendifotosid .. Oh jah. Loodetavasti aktseptib ka KMA neid. Kolm Metsjeesust :P

Auf dem Zurückweg haben wir kurz auch bei Kapelle zu Saha angehalten. Nur so, um auch Jungs zu zeigen. In der Gegend und am Wasserfall Jägala ist mein Mann ja aufgewachsen. Im Unterschied zu mir kennt er sich da aus.

Labels:

3 Comments:

Blogger Annu said...

hmh, mu kommentaar läks vist kaduma?!
mulle meenutab Saha kabel Tallinna vanalinna majade minivarianti, ma ise elan seal suht lähedal:)

14:55  
Blogger Tiina said...

See on jah selline vahvalt väike ja vana. Ei midagi erilist, aga mulle meeldib. Ja kaugele paistab silma, sõites.

Elukoht saha kabeli ligi? Ma siis järgmine kord lehvitan kabeli juurest. Nagunii on sinna suvepoole kah asja.

16:07  
Blogger Annu said...

ei-ei, mitte nii ligi:D paar km on ikka vahet.

17:31  

Post a Comment

<< Home