Thursday, March 15, 2007

Ajakirjadest veel

Eile tuli ka IK kevadenumber kohale. Armas. Eriti meeldivad mulle Swan Lake Cardigan, Cable-Down Raglan ja see sallike. Lapisokid-põlvikud ka. Suurem osa muid esemeid panevad aga õlgu kehitama. Mustrid meeldivad küll, aga kokku ... Ma ei teagi. Mulle meeldivad üldiselt külma aastaaja ajakirjanumbrid enim. Selliste soojade ja villaste ideedega. Ju ta mingi minu kiiks on. Ja ega mulle meeldib ka villast enam kududa kui näiteks puuvillast. Ei tea miks.
Tegelikult on viimasel ajal kuidagi palju koju käsitööajakirju ja raamatuid siginenud. Kitsaks läheb. Aga loobuda ju ka ei saa. Nüüd sain ma vist ka amazonist tellimisega hakkama, üks neist VK Stitchionarydest on teel. Nagu öeldud: süües kasvab isu.

Aga täna peaks end ikkagi linna vedama. Lasteaias on loen poiste-tüdrukute õpierinevuste kohta (kui ma õigesti mäletan). No võiks ju luurata. Nagunii tahaks korra end tuulutada.

Gestern kam IK Frühjahrsnummer an. Schön. Besonders begeistert bin ich von Swan Lake Cardigan, Cable-Down Raglan und von dem Schal. Entrelac-socken auch. sonst aber .. Komischerweise begeistern mich die Herbst-Winternummer der Strickzeitschriften menr. Und Wolle stricke ich auch lieber als Baumwolle. Komisch, nicht war.
Aber diesen Cable-down Raglan möchte ich gerne haben ...

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jaa! Jaa! Ma lähen ka sinna! Äkki trehvamegi.

15:35  
Anonymous Anonymous said...

Seda et... oravake siis oli eelmise kommentaari autor. Ja selle ka. :P

15:36  

Post a Comment

<< Home