Monday, March 05, 2007

Süües kasvab isu

Raamatuid tahaks. Nagu ikka, üks tekitab tahtmise teise järele. Või siis: süües kasvab isu. Nüüd on mul hammas verel nende Vogue Knittingu Stichionary raamatute pääle. Kriso või Amazon?
Oh jah.
Rõõm ka. See kauaoodatud Vogue Knitting talvenumber jõudis kohale. Ma jõudsin juba teab mida mõelda. Aga ta tuli ja just nüüd, mil õhus on kevade hõngu!?!

Die letzten Tage, eigentlich die ganze letzte Woche habe ich alle Hände voll zu tun gehabt. Mit Schreibarbeiten. Zwei Schals sind auch auf den Nadeln, jedoch ohne bemerkenswerten Progreß. Hoffentlich wird es jetzt etwas ruhiger auch hier zugehen. Sonst ...
Aber ... heute war das Wetter hier einfach herrlich. Man spürte schon den Hauch voh Frühling in der Luft. Er kommt!


Labels:

2 Comments:

Blogger Sirliiz said...

Veab siis, minu VK on küll kuhugi kadunud. Mõni nädal tagasi lubati ka mulle uuesti saata, aga ....

19:35  
Anonymous Anonymous said...

oi need stitchionaryd on toredad. ma just ema suvekampsile vol 1 leidsin mustri:)

18:57  

Post a Comment

<< Home