Monday, February 26, 2007

Haapsalu sallist

Leidsin täna lehest nupukese, et kuni 5. märtsini on Rahvakunstigaleriis Pikal tänaval Haapsalu sallide näitus. Tähelepanuväärne on see, et ma just täna venitasin oma sallihakatise vormi. Nö kuivab hetkel. Peaks kolmapäevase päeva päevakavasse võtma näituselkäigu. Et varem linna ja enne sallikursust näitusele.

Oma salli juures ei ole ma rahul servade mahakudumisega. Üks pikkadest servadest on kootud maha lõdvemalt kui teine. Aga see puhtalt minu viga ning järgmisel korral püüan olla veelgi tähelepanelikum. Kuigi jah, ega ma seda seegi kord üle jala teinud. Aga avastades ma enam harutama hakata ei tahtnud. Lõng niigi õbluke, ega see katkumine teda kaunista.

Kolades mööda Põhjamaade blogisid leidsin ühest rootsi blogist, pildialbumist ka haapsalu rätiku.

In Tallinn findet zur Zeit ein Ausstellung zum Thema "Haapsaluer Schal" statt. Da ich ja sowieso am Mittwoch in die Stadt muss und Zeit habe, könnte ich ja vor dem Kursus noch die Ausstellung besuchen. Aktuelles Thema für mich im Moment. Gestern wurde ja mein Schal auch fertig. Es gibt da einiges, womit ich nicht so ganz zufrieden bin, jedoch .. Der bleibt keinesfalls mein letzter Spitzenschal aus dieser dünner Wolle.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oi, ma olen nii põnevil! tahaks juba sinu salli näha! enda omaga on nii, et ootas teine mitu päeva inspiratsiooni, et ääresilmused üles korjata ja üle lugeda/arvutada... ja eile õnnestuski! nüüd pole muud, kui pits valmis kududa (suht mõnus on kusjuures kududa seda) ja siis olen ka õnnega koos!

15:06  
Blogger Tiina said...

Minu arust kulges äärepits aeglasemalt kui kõik muu. Ta ei ole ju kuigi lai, aga .. oi kui pikad read.
Aga kui silmad saab jooskma, kui kõik klapib, siis elab üle.

16:23  

Post a Comment

<< Home