Thursday, March 15, 2007

Ajakirjasadu

Sain minagi selle Oravakese mainitud üllitise - Naised. No mis ma kostan. Jamade jama. Ei lugenud, lappasin korraks läbi ja tellijat minust ei saa, see üksainumas nummer rändab rahus vanapaberisse. Ma ei saandki aru, millega koos ta tuli. Vaevalt et nad esimest numbrit igasse kasti torkavad? Seda enam ajas närvi, et see tuli samal ajal koos Kodukoldega, mis mulle tõesti meeldib/-s, aga millega on nüüdseks .. Kõik. Läbi see rõõm.
Neid ajakirju tuleb ka nagu seeni peale vihma. Nüüd "Meie pere", Kodukolde asemel "Deko" (kui ma ei eksi), rääkimata igatsugu muudest ja Naistest ja ... Huvitav, kes neid kõiki lugeda jõuab? Ja tahabki, sest näituseks Naised ei erine minu jaoks millegagi Kroonikast ja Justist, mida ma aga ei puudu ka mitte. Kui üdini aus olla, siis võib-olla mõlemast kaht numbrit olen lehitsenud naabrite manu, aga mind tõesti ei huvita too saast kuubis. Britney veel kõigevähem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home