Tuesday, March 13, 2007

Mida kõike ei juhtu kui talvel ei maga

Aga ju ma vist ikka magasin. Muidu ei oleks saanud tänane ELS kuller mind sel määral ehmatada.
Telefon heliseb. Number ei öelnud mulle midagist. Veidi tuttavlik oli, aga ..
Kuller?!? Mul jõudsid kõik mu patud ja patused mõttedki peast läbi käia, et mida nüüd siis? Kohus? Kutse? Mingi töölubadus?
Vaat see see on kui mõõdutundetult tellida. Eriti öösi, siis kui normaalsed inimesed magavad. Ma tellisin reede õhtul omale Raamatukoist mõned raamatud. Ajendatuna Kati raamatuostust. Hakkasin toda Silmuskudumist otsima ja leidsin ja siis oli vaja veel Pitsilisi koekirju , mille vanem variant (mille isa! mulle kunagi ülikooliaegu ostis) on veidi räbaldunud ka, ning kindakirju. Ja nii ta siis saigi tehtud, makstud ja .. Täna tuli kohale. Vahva. Aga nagu näha, olin ma tolle tellimise juba vaat et ära unustada jõudnud. Ehk siis ... nii kiiret asjade käiku ei osanud oodata.
Heute hat mich der Botendienst richtig erschrocken. Die rufen ja mal kurz an, um zu erfahren, ob man zu Hause ist um das Paket entgegenzunehmen. Es fiel mir in dem Moment aber gar nicht ein, was da kommen sollte. Ich dache an alles Mögliche, nur nicht an die Bücher. Nämlich habe ich am Freitag, spät am Abend 3 Bücher bestellt. Ich dachte, dass es etwas mehr Zeit nehmen wird, bis die Bücher hier ankommen. Kati hat mit ihrem Buch den Anlass gegeben und darauf versuchte ich im Internet über das Buch Silmuskudumine etwas mehr zu erfahren. Und habe das Buch gefunden und das war auch im Angebot in dem Moment. Gleich gekauft. Und noch ein Musterbuch mit Spitzenmuster und ein Büchlein mit Strickschriften für Fäustlinge. Und jetzt sind die 3 da!

Labels:

3 Comments:

Blogger Kati said...

Hmm. Mul ka need koekirjad täitsa läbi omadega. Peaks ka vist uue ostma ja oma kindakirjad saatsin Šveitsi... Kusjuures ma olen seda silmuskudumist Raamatukoist ikka päris palju otsimas käinud- ja ei olnud! :)))

15:27  
Blogger Tiina said...

Mina vaatasin selle raamatu järgi üldse esmakordselt ringi. Tuli tuju. Ja oligi kohe täitsa olemas.
Pitsilised oli nagunii plaanis osta. Haapsalu sall kiirendas otsust. Uuemas on mõned äärepitsid ka lisaks.
Kuigi jah, seda vana kõvade kaantega raamatut on mõnusam kasutada. Püsib lahti ka :) Ja mustriskeemid on mõnusamad. Minu arust.

16:01  
Blogger Kati said...

Nojah, mul on vana see pehmete kaantega ja hirmsasti lagunev köide- nii kui lapsed ligidusse juhtuvad on jälle mõni leht lahti

16:24  

Post a Comment

<< Home