Thursday, March 15, 2007

Koerad tolmlevad :P

Oli loeng. Üsna huvitav. Väga uued ja avastuslikud need teadmised ei olnud, aga hea on leida sedagi, et sa omade poistega siin mõnd kasvatuslikku küsimust ikka õigesti lahendad.
Ja need näited ... Nojah, koeradki tolmlevad. Rubriik: lapsesuu. Ja seksuaalkasvatuse teema.
Aga linnaskäikudel leiab ühtteist huvitavat ka. Mustrivihud mulle meeldivad. Seegi. Kuigi osad neist mustritest on ka mõnes muus vihus või ajakirjas juba esindatud, siis selliselt koos on nad mõnusalt ülevaatlikud. Aga "Folge 2"? Kuskil peaks siis 1 ka olema?

Heute hat es im Kindergarten unserer Söhne eine Vorlesung gegeben. Thema war etwa "die Jungs und Mädchen lernen unterschiedlich". Ich habe zu Hause keinen Vergleichsmoment, jedoch wars interessant. Und trotzdem, dass ich nichts Neues erfahren habe, hat das Gesprochene meine bisherigen Erfahrungen unterstützt. Vor der Vorlesung hatte ich etwas Zeit und so habe ich im Kiosk ein Musterheft entdeckt. Solche Musterhefte sind manchmal interessanter als Zeitschriften mit konkreten Strickmodellen. Einige von den Mustern habe ich schon in unterschiedlichen Zeitschriften, jedoch so zusammen hat man einen besseren Überblik. Nur das Heft ist "Folge 2". Gibt es dann auch eine "Folge 1"? Oder hat es gegeben?

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home