Friday, March 16, 2007

Paganama päike

No miks ei võinud ta hommikul nii sirada, sunnik. Ma käisin nimelt sides. Minema asutades jäin bussist maha. Ja või mina siis koju tagasi läksin. Ikka edasi, sest järgmist bussi tulnuks ju ka oma 30 minutit oodata. Ja nii ma siis läksin siit jala. No nii 5 kilomeetrit. Oleks siis päike nii paistnud, ma oleks tagasi ka jala tulnud. Oleks päris kena väike jalutuskäik tulnud. Aga noh, see 5 km pole ka paha. Vahelduseks. Pealegi on siit Kallaveresse tehtud tee äärde väga kena asfalteeritud rada. Kui vaid probleemideta üle Peterburi tee saaks. Sealt edasi on lust minna.
Ma olen Kallavere vahel käinud nii ja naapidi, aga ... Sinna kirikusse pole senimaani saanud. Tahaks korra kaeda. Nii künka otsas on too päris lahe.

Ja hakkabki koolivaheaeg!

Ich wollte am Morgen auf die Post. Nur .. ich habe den Bus verpasst. Bis zum nächsten Bus hätte es etwa 30 Minuten Wartezeit gegeben und zurück nach Hause wollte ich auch nicht mehr. So bin ich zu Fuss gegangen .. 5 Kilometer. Ein schöner Spaziergang. Wäre nur das Wetter etwas besser gewesen .. Dann wäre ich auch zu Fuss nach Hause gekommen. Da es aber zu nieseln begann, habe ich mich für den Bus entschlossen. Und jetzt scheint die Sonne. Ist das Wetter aber veränderlich ...
Die Gegend, wo ich wohne, ist ein ehemaliges und auch heutiges Industriegebiet. Nur wir sind so "am Rande", am See. Von hier aus gibt es bis zum Zentrum einen schönen asphaltierten Weg.
Ein Bild aus Maardu - Kirche.

Und heute beginnen die Schulferien. Für unseren Ältesten.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home