Sunday, March 18, 2007

Punased alustavad ja ...?

Vormelihooaeg, alga! Kaks kodustatud meestest on hullunud!?! Muud ei kuule kui vormel ja vormel. Keskmik on hädas, sest tema jaoks on sporti telekas üldse liiga palju. Pesamuna armastab lihtsalt kiireid autosid. Sõna "vommel" on täitsa selge. Ja oi kui hästi ta veel autohäält teha oskab! Ent hooaeg on harjumatu ... Schumita.

Aga asja point .. Kaasa on senimaani kui mina mäletan ja tema ise ka, hoidnud pöialt pigem McLarenile. Ja soomlastele. Ning nüüd istub tema lemmik punases masinas. Harjumuspäratu poole hoida. Minagi pole kogu oma proff-kretinismi kiuste olnud kunagi Schumi fänn. Tegelt meeldivad mulle ikka ja alati üllatusvõitjad. Aga jah, sedakorda peab Mu Meeskond end veidi ümber harjutama. Punased pole mitte vaštikud vainlased, vaid täitsa omad.

Oh aegu .. Kunagi vahtisid mu kaasa ja vennas meil koos vormelit. Siis veeti kihla kas Senna või Mansell. Vennas oli Senna poolt. Ja vaatasin minagi enam. Nüüd? Mul on asemik tekkinud. Poisi näol. Nad jagavad tost nagunii enam kui mina. Aga rumalaid küsimusi küsin ma vahel ikka. Ja mu Elav Leksikon paistab neile ka meelsasti vastavat. Kuigi vahel vist väikese üleolekuga. On ka põhjust.

Formel-1 Saison beginnt. Diesmal ohne Schumi. Er ist nie mein Lieblingspilot gewesen, jedoch ist die Saison ohne ihn irgendwie .. anders. Und ausserdem muss mein Mann sich daran gewöhnen, dass Kimi Räikkonen, den er mag, jetzt in einer roten Maschine sitzt. Die "Roten" waren im Formel-1 ja bisher "feindlich", denn seine Symphatie galt McLaren.
Ahh, was weiß ich davon! Männersache ja. Für meine Mannschaft.
Nur unser Mittlerer hat ein grosses Problem: seiner Meinung nach gibt es zu viel Sport im Fernsehen überhaupt. Die (Kinder) sitzen hier zwar nicht tagsüber vor dem Apparat, jedoch gibt es immer, wenn das Gerät eingeschaltet wird, auf irgendeinem Kanal ganz bestimmt Sport. Und dass kann er nicht dulden.

Labels:

3 Comments:

Blogger Mari-Liis said...

Oh jah, ka minu teinepool on vormeli fänn kuid täna öösel olin pigem mina läbi une sõiduga kursis. Ning samuti tuleb ümber orienteeruda või siis hakata McLareni uuele imelapsele pöialt hoidma:)

19:30  
Blogger Tiina said...

Päris öösi meil õnneks üleval ei olda. Sest päeval ei lasta ööd tasa teha. Aga jah, üks siin hõiskas keskpäeva kuis jaksas ;)

19:35  
Blogger Egater said...

Minul oli sama probleem, et tahaks soomlasele põialt hoida, aga punastele justkui ei tahaks :) Tekkis lausa mõte, et äkki peab hoopis vormelite vaatamisest loobuma. Aga tundub, et Hamilton on üsna tubli ja ehk võiks ikka hallidele "Sarvilistele" poolt hoida.

12:26  

Post a Comment

<< Home