Thursday, March 22, 2007

Käidud!

Käisime Raasikul ära. Njah, see siit kõikse rohkem 20 km ju! Ja sealne tädi oli väga lahe, see kes müüs. Igati varmas kõike pakkuma ja kerima niipalju kui vaja, osad soovitud lõngad olid suurtel poolidel. Üsna mitu raha jäi poodi. Ja kuhil sai selline.
Seal oli veel lahedaid värve ja lõngu, aga vaatamata sellele et ma olin rahaliselt suurema väljaminekuga arvestanud, suutsin ma piiri pidada. Igatahes on mul järgmine plaan veel rohelist ja üht oranžikirjut hankida ning valget pleedi jaoks (üks ammune idee).
Aga seekord sedamoodi siis.
Sinise-pruunikirju oli juba teiste piltidel nähtud ja konkreetne soov. Oranžikirjust oli naabrinaisega juttu. See suurem pildilolev oranžikirju viht on küll väikeste defektidega, aga ma ei saanud seda sinna jätta. 14 krooni eest on ses lõnga enam kui küll, mõnes kohas on keerd puudu ja veidi enam sodi on sees. Aga hind on ka olematu, ma ütleks.
Konkreetne soov oli ka roheline.
Mida ma aga soovida ei osanud, oli vikerkaarevärvi lõng. Ma olen seda juba paaril korral kudunud, seepärast. Aga hetkel oli seda veidi jämedamat ja lühema sammuga, nii ma mõtlesin, et teeks alustuseks ühele poistest lausa kampsi või vesti.
Igatahes lahe käik oli. Ja soove ning ideid on ka järgmiseks korraks. Seda enam, et kaasa juba küsis, et ega mul pole üht rätti kinkimiseks, ta tahaks oma ülemusele sünnipäevaks. Pole hullu, kui valmis ei ole, siis teeme.
Meite Hiirekuningas käis ka "lambaid" nuusutamas.

Wir waren in Raasiku, die Ortschaft liegt ja hier in der Nähe, nur etwa 20 km entfernt. Auf den Bildern ist meine Beute. Wesentlich günstiger als in den Geschäften in der Altstadt. Und die Auswahl .. Njaa, jetzt habe ich viel mehr Wünsche. Da gehe ich gerne wiedermal hin. Die Wolle ist ja schön und weich.
Die Regenbogen-Wolle, diesmal etwas stärker als die der früher gestrickten Tücher, habe ich für ein Kinderpulli gedacht. Für wen, mal sehen. Jetzt sind die Kleinsten an der Reihe.

Labels:

10 Comments:

Blogger Maret said...

MINA TAHAN KAA!!!

böööööö

17:09  
Blogger Krentu said...

Tõesti ilusad värvid. Kas selle villavabriku leiab kergesti raasikult üles? Ja mis ajal ta avatud on? Ja kas seal on palju treppe - kas ma oma tüdrukuga saaksin sinna minna ilma et peaks teda väga tassima? Nii palju küsimusi:)

17:52  
Blogger Sirliiz said...

Ilusad, ilusad lõngad!

Kusjuures minu kass läheb küll täitsa pöördesse kui heie tema läheduses on. Ükskord tatistas kogu kilekoti väljaspoolt ära,õnneks oli kott kõvasti kinni seotud ja sisse ta ei pääsenud ;)

18:32  
Blogger Tiina said...

Vastuseks krentule: leiab üles küll, Kostivere poolt sissesõites on üsna Raasiku nö alguses paremat kätt tee ääres viit, sellele ka silt "Aade lõng", sealt lähebki tee edasi kuniks ühe väikese ja räämas madala majakeseni (Teemeistri 1). Ja treppe pole seal ühtki, on vaid lambalehka ja seda palju :) Tassima küll last ei pea, kui ta sul paigal püsib. Meie omad ei püsinud, issi läks nendega välja vahepeal, kuniks suurem avastas kuidas lõnga keritakse. Siis passis edasi juba seda tegemist.
Mis avamisse puutub, siis ma ei teagi täpselt, kui mälu ei peta siis tööpäeviti vist miskine 16-ni. Aga hommikust aega ei tea.
Nädalavahetuseti olevat kinni.

Tänagi minnes oli neil uks lahti, üks kaubik ukse ees ja kaaluti- tassiti pesemata villa peale. Paluti veidi oodata ja siis oli tädi minu päralt :)

Vähemalt teab nüüd mees ka, et kus see koht on. Saab tedagi miskit tooma saata.
Selle vikerkaare kilohind oli vist ca 220, teised 200. Neil vahetuvad ka värvid, tädi näitaski mulle kaht tellitud värvitooni, mida aga hetkel veel pakkumises ei olnud. Hästi varmalt otsis tädi soovitud värvitoone, ka kui neid vihtidel ei olnud.

Väga meeldiv käik.

18:54  
Anonymous Anonymous said...

no pagan, nüüd pean mina ka sinna minema raudselt. ma ostsin linnast eelmine nädal just selle sinistes beežides toonides raasiku heide, nüüd vaja lõnga ka juurde!

21:47  
Blogger Tiina said...

Ma olen oma hamstri-loomuga juba järgmise käigu tärminigi maha pannud. Et kaasa teaks arvestada. NAabrinaine ütles ka, et talle võiks kavast varem teada anda, organiseerib end kah seks päevaks priiks ja kaasa.

Seniks kätele valu.

00:08  
Anonymous Anonymous said...

mis päeval teil plaan on? ma ilmselt neljapäev või reede teen treti sinna ära.

02:02  
Blogger Tiina said...

MA lähen uuele ringile aprilli lõpp või mai alguses. Enne epaks ikka veidi tööd ka tegema :D
Aga rohelist tahaks küll.
Pea hakkas tööle, noh.

22:30  
Blogger KK said...

Jummel kui ilusad toonid! Ainult natsa kehvadel aegadel on too vabrik lahti. Muide, neil on väga mõnusat paksu valget lõnga. KOhe varsti jõuab mu elu puhkuselävele, siis ma lähen ja külastan neid ka:).

15:11  
Blogger Tiina said...

Ma üht valget nende lõnga ostsin enne jõulu Raeplatsilt. Oli küll mõnus. Ja pehme. Need lehesokid siin mõni aeg tagasi on tollest. Ja toda on veel. Seda epaks aga oma 2 kilo ää tooma, saaks ühe vana unistuse teoks teha ;)

Aga sinna, Raasikule, minnes .. pidage siis ikke siin kah, kes te mööda Peterburi teed lähete. Ehk siis järve manu. Hõigake kõwaste ja kohvi saab ikka :D

17:15  

Post a Comment

<< Home