Wednesday, February 15, 2006

Tiinapäev

Kogu selle kudumise peale ka paar reakest.
Täna on (no kohe-kohe saab ON´st oli) Tiinapäev! Nii armas oli kui kaasa öövahetusest kella 7 paiku koju jõudis ja kaissu kobis ... koos 200 ml pisikese Törley vahuveniga! Vahva üllatus nagu eilsel sõbrapäevalgi, kui ta vaevalt sõbrapäeva alates, kui me tuttu end asutasime, veel korra voodist jalga lasi ja sinna mu lemmikšokolaadiga naases! See Kalevi 72% ja üldse tume šokolaad on aktiivse ajutöö perioodidel hästi IN, kohe abiks töös. Igatahes vahva! Üldse oli täna vahva pääv, ma pea et ei pistnud oma nina kööki. Kaasa askeldas. Tegi söögi ja hiljem veel pannkoogid takkapihta.

Mina? Et mida mina siis tegin? Hommik otsa kaklesin ühe vastiku tööga. Ei, need tõlkemäluprogrammid on vahvad. Aga kui miskine dokustaat oma paljude piltidega nende programmidega töödeldavaks konvertides lolliks läheb ja tekstisegmendid tekitavad paraja pudru ja kapsad, siis on jama-jama. Nii ma täna nokkisingi tekstiosi enamvähem omale kohale seada, niipalju kui see "pildipakk" seda lubas. Ega ta palju ei lubanud. Näis siis. Tahaks, et see asi enam minu lauale ei naase. Aga ma ei usu, et see nii lihtsalt läheb.

Kududa olen täna jõudnud täpselt niipalju, et sain valmis eile kohves alustatud sokipaari esimese pääsukese, st. soki. Ja tõdesin, et kui ma muidu olen end suht lõdvalt kudujaks pidanud, siis ega see päris nii ikka ei ole küll. Oi kus ma kohati kangutasin kui oli vaja 4 silma parempidi kokku kududa. Kui sain nõksu kätte, läks lihtsamalt. Aga ikkagi raskelt. Peamine on see, et see sokk meeldib mulle millegipärast hullupööra. Teen teise ka valmis, siis näitan. Aga siiski .. Säravvalged sokid on tiheda kandmisega ebapraktilised, aga niiiiii ilusad, eriti pitsilisena.

Ma hetkel ei teagi, mis mu olümpiast saab, pole nagu veel alustanud. Pühapäeval on üks sünnipäev ja tahaks ühele 4-seks saavale tüdrukutirtsule ühe pitsilise kampsi-pluusi kudida. Pilt on silme ees, näis siis mis välja tuleb. Värviks valisin selle korra juba oranžide sokkidena demonstreeritu.

Heute ist mein Namenstag! Tiina´s Tag! Mart war gestern Nacht in Nachtschicht, ist erst heute Morgen um 7 Uhr gekommen als wir alle geschlafen haben. Und er überraschte mich im Bett mit eine 200ml Flasche - Sekt! 2 Überraschungen in zwei Tagen. Am 14 hat er mich ja in der Nacht mit meiner Lieblingsschockolade überrascht! Toll!
Am Sonntag hat ein kleines Mädchen Geburtstag, wir sind auch eingeladen. Die Kinder freuen sich schon auf das Spielzimmer-Feier. Da können die sich ja schön austoben. Aber aber ... Ich möchte gerne dem kleinen Fräulein etwas stricken, habe schon das orangefarbenes Garn. Und ein paar Ideen habe ich auch. Ob ich das aber schaffe, das ist die Frage. Den es ist ja nicht allzu viel Zeit geblieben ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home