Monday, January 30, 2006

Maailma kõige ägedamad kardinad!



Ma sain omale suurde tuppa kardinad! Uskumatu millised!
Arutasime siin kas roheline, oranž või valge vuaal. Et sellised tavalised. Ja eile ema juures koukis kardina-jutu peale kapist välja kaks omavalmistatud kardinat. Heegeldatud, mingi suvaline linane niit. Mõlemad on nii ca 2m kõrged ja 1m laiad. Sisse on heegeldatud lehvikuga jaapanlanna figuur. Iga nurga alt ja igas valguses hästi ei paista. Pimedas õuest tuppa vaadates on hästi näha, ja päevavalges moodustab see kujutisega võrk päikeses veel laheda "peegelduse". Nojah, nad tahaksid rohkem eksponeerimise ruumi ja kõrgemat akent, aga mida mul ei ole, seda ei ole.

Mulle igatahes meeldib. Ja mu teinepool, kes tavaliselt sellistes asjades on pigem arvamuseta, on kah asjaga ülemäära rahul. Just see on üllatav, et ta nii valjuhäälselt eile oma vaimustust väljendas. Ei ole just tema moodi. Aga ilusad asjad ju ka.

Ja sokid nr. 4/2006 on ka valmis.

6 Comments:

Blogger Cairbre said...

Väga kenad on. Kaua su ema neid tegi?

10:31  
Blogger Tiina said...

No ta oli üksvahe 4 kuud tööta, siis tegigi. Seega ca 3-4 kuud. Lihtsalt et täita aega, sest tööotsija masendus ei lasknud ka magada.

13:51  
Blogger Liia Tammes said...

OSA. Vot selle ees küll müts maha. Tõisine au ja uhkus selliseid akna ees omada

17:22  
Anonymous Anonymous said...

Megakenad, nüüd ma lausa pean külla tulema... Aga vot, millega sina oled tegelenud, oma kodukaga ;) Super.

Kõike kaunist ja kallid Tartust!

08:19  
Anonymous Anonymous said...

Olen üle 10 aasta kardinaid õmmelnud, nimelt see mu töö, ja igasugu kangaid näinud. Uskusin, et selles vallas ei suuda mind enam miski üllatada, aga see võtab tõesti tummaks, see on ikka tõeline tase, mega ilusad!

19:06  
Blogger Unknown said...

Kas sellele mustreid ka leidub?

22:00  

Post a Comment

<< Home