Wednesday, January 18, 2006

Külmast päevast külmas öös

Uh, külmapühad. Täna olid poisid veel lasteaias, homme on kodus. Hakka siit kaugelt neid selle pakasega veel linna vedama. Saavad kaks päeva kodus olla lisaks nädalavahetusele. Õue küll vist mitte, aga sõbrapoiss on ka kodus, koolist lubati külmapühadeks, nii et vast saavad hakkama. Ja äkki jätavad ka minu närvikava terveks. Kas just kudumisest asja saab, see on iseasi.

Võtsin sel aastal ette kududa iga nädala kohta kõigi muude tegemiste kõrvalt ka paar sokke. Eelmise nädala juba jäin pea et võlgu. Täna sain "võlakustutusega" ühelepoole. Ühed rohelised sokid kotis juures. Nüüd vaja veel jooksva nädala omad kududa. Ent enne tahaks ikkagi vanema poisi kampsuniga ühelepoole saada. Novembris alustasin, siis oli töövabal nädalal aega laialt käes. Olime koduse põrandavahetuse eest linnas maapaos ja arvuti puudumisel mina "tööta", ent see nädal sain hirmkiiresti otsa ja asi jäi järge ootama, sest rahatöö nõudis oma. Siis jällegi selgus kurb tõsiasi, et varrukatest nii tokijagu lõnga puudu. Ja senimaani ma otsisin ja ootasin seda. Saingi :) Sellest vaid heameel. Ent kuidas see lihtne asjake mul lõngapuuduse takka toppama jäi? Ei saa senimaani aru, ma ikka muidu varuga ostja ja seegi kord nagu oli koguseliselt lapse kamspiks kõik vajalik olemas ... Ahh, mis sest enam. Nüüd on kõik olemas ja varrukal jäänud veel loetud read. Ja tükid kokku ja .. SELGA! Kohe tuleb vist veel mõni kududa, vanem poiss kasvab kui mastimänd. Nooremad saavad tema varud omale, neil nende hilpudega niiväga ei põle, aga vanemal pole varna kust võtta. Ei noh, egas nooremad saavad ka omad ja uued, egas nad ainult vanadest asjadest ela. Aga ikkagi.

Olen siin ka mitmeid kordi kõiksugu kappe ja varusid revideerinud, remondiga ilmub paljugi välja. Peaks mõned nö mahakantud asjad üles harutama, mis nad ikka seisavad niisama. Sama käib ka mõnede iidamast-aadamast pooleli asjade kohta. Kas see kõik just ruumi juurde loob, aga veidi korda vast ikka. Paras külma ilma tubane tegevus. Ega ma Pesamuna Mattiast (1a ja 4k) ju selle külmaga välja vii. Homme vaatab, kuis ja mis. Kui vaid jälle miskine muu töö segama ei tule. Nojah, tegelikult on vaja ju tööd ka teha. Päris ilma ikka ei saa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home