Sunday, January 29, 2006

Rahulik laupäev

Täna oli selline rahulik kodumajanduslik päev. Üle pika aja sai jälle hoogsalt pesunööre õues täidetud. Selle külmaga ma pesu suurt ei pesnudki, vaid hädapärased seljariided. Pole ruumi toas kuivatada. Sellevõrra oli täna kuhi siis kõrgem. Jagub homsessegi.
Eile! Ma polnud poolteist nädalat toast väljas käinud kaugemal kui seda on all ukse ees postkast. Ei väljas, ei linnas. Nojah, siin korra sel nädalal ennegi õues, aga see oli vaid väike viiv toasoldud ajaga võrreldes. Eile siis üle pika aja linnas ja poistel järgi lasteaias. Tore on see, et kasvatajad ei olnudki mind vahepeal ära unustanud, ei olnud vajagi end uuesti tutvustada. Noh, see rohkem nagu nali nüüd, aga jah ... Meie peres on lapsed kontekstis "lasteaed" kuidagi iseenesestmõistetavalt issi teema. Aga see selleks.
Reedel oli vanemal poisil lasteaias mingi kostüümipidu. Tema on meil aga see isand, kes ei tee ennast näiteks tüdrukuks (loe: nõiaks), klouniks ja enamusteks muinasjututegelasteks. Täielik härra Pirtspekk. Ja nii oligi suur probleem, et kui kostüüm, siis kuidas temaga? Issi lahendas olukorra lihtsalt ... Siin paari aasta eest sai ostetud miskine 150.- kroonine Zorro komplekt: kaabu, mask ja piits. Saast ta on, aga vähemalt seda on nõus poiss omale "külge riputama". Kuigi parima meelega plaksutaks ta ainult piitsa, kõik muu on teisejärguline. Vahel kohe tahaks lapsele miskit meisterdada, kah teha kostüümi. Aga ta ei taha. Kohe mitte üldse. Kui just, siis et ostaks talle poest Spidermani kostüümi. Aga seda ei tõuse mu käsi ostma.
Huvitav, kas nooremad tulevad samasugused pirtsutajad?
Aga reedel ja linnas oli mul enne poistele järgiminekut tuhat muud käiku ka. Käisin raamatupoes ja tõin lõpeks selle "Koekirjade varamu" ära. Pilk oli peal ammu, aga no kuidagi polnud jõudnud sinnamaani. Siis käisin veel lõngapoes. Bambino´t ma selle vana kampsi varrukate uuendamiseks juurde ei saanud, ostsin teise valge. Igatahes said varrukad valmis. Kuigi nagu täna lõngu korrastades selgus, oleks olnud ka kodus veel juppe-jääke, mida ära kasutada. No kõik ei ole alati meeles. Ja päris raamatupidamislikku arvestust ma varude üle ka ei pea.
Siis tõin juurde vardaid. Keegi on mu lemmikud sokivardad (2,5) ositi mehelepannud. Kadunud on vähemalt 1 komplekt. Ja nii ma ostsin kaks komplekti juurde: metall- ja bambusvardad. Nende peenikeste bambusvarrastega on mul pidev hirm, et äkki lähevad katki. Tahaks loota, et nad nii haprad nüüd ka ei ole.
Lõngapoest jalutasin teise lõngapoodi, Müürivahesse. Mind jäi viimane kord kiusama üks lõng: BBB atlas. Just see oranž toon. Võtsin kaks tokki, proovimaks. See selline peenike, 50 g = 200m. Paari sokke vast ikka saab ja siis katsetada. Sest mul on siin üks sünnipäevakingi idee väikesele tüdrukule. Ostsin ka üht teist villasegust lõnga, sellist kirjut BBB bebe70, kah proovimaks. Näis mille ja millise kasuks siis lõpeks liisk langeb. Sest ideel on ka vaid üldine kuju. Ja enne peaks lapse emmega ka konsulteerima. Tal endal nii kuldsed käed ja teeb ka pidevalt miskit. Äkki oleks minugi mõte liiast?
Õeldakse, et kui pea ei jaga, siis jagavad jalad. Üks peamisi eesmärke oligi linna minnes kauplus "Kiika kööki". Aga olles vanalinnas jõudsin ma sealt juba pea et lasteaeda minna (see ka kesklinnas) kui avastasin, et unustasin sinnakanti minna. Pöörasingi otsa ringi. Ma nimelt sain omale sõbrannalt novembris juba 300.- kroonise selle poe kinkekaardi. Vanade kappide eest. Ja kuna ma sealt niiväga seda Römertopf ahjupotti tahtsin, siis läksin ja ostsingi tolle ära. Hästi vahva asi. ja täna juba tegime selles süüa kah. Mõnus, pane aga asjad sisse ja lükka ahju, ei mingit segamist ja sudimist. Ainult aega vaja ahjusolekuks. Olevat tervislik toiduvalmistamise viis. Mulle igatahes meeldib. Nüüd peab erinevaid retsepte ära proovima.

Vaat kus nüüd sattusin hoogu. Kohe näha, et suhtlemisvaegus :D ütleks sellepeale nii mõnigi. Kuna siin mõni juba tukub diivanil, siis on vist viimane aeg edki linade poole veeretada.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home