Tuesday, February 14, 2006

Sokid sõbrale!



Head sõbrapäeva!
Minu sokid olid juba eilseks valmis. Piltidega ainult läks aega. Ja tegelikult ma mõtlesin ka, et niisama võiks mõned "tühjad" südamed ka peale tikkida-heegeldada. Aga ma hetkel seda ei tee. Kui kinkimiseks läheb, siis saaja järgi vaatan.
Ja juba on uued sokid varrastel ... Keegi siin juba mu sokivarusid vaadates küsis, et kellele ma neid teen? Kui isegi täpselt teaks. Igatahes toredatele inimestele.

Niih, vähemalt sokid on esitletud.

Aga bussis nägin üht naljakat naist. Venelannast mammi, kenas keskeas. Istus meie ees. Äkki krahmas bussis lehviku (jah, sellise tõelise lehviku, must õhuline ja sätendava tikandiga) välja ja kukkus omale sellega tuult lehvitama. Oi ka põhjust. Vähe on inimesi kes sel määral lõhnavad. Tema oli vist vahetult enne bussile tulekut parfüümivannis käinud. Jube hais oli. Vähemalt minu jaoks. Aga õnneks olen ma nüüd juba kodus oluliselt meeldivate lõhnade keskel.

Veelkord: head sõbrapäeva! Ja ärgem ära unustagem, et homme on Tiinapäev!

So, die Valentinstag´s Socken bzw. Socken für den Freund sind fertig. Vielleicht werde ich später noch einige Herzen darauf sticken oder häkeln. Es hängt davon ab, wer die Socken geschenkt bekommt.
Heute habe ich schon ein neues Paar Socken angefangen. 9-es in diesem Jahr. Ab und zu fragt jemand, wem ich die stricke. Ich weiss das auch selbst nicht so genau. Ich werde die verschenken. Den netten Leuten.

Da Martin Erik, unser älterer Sohn, heute den Schultag hatte, so musste ich auf ihn fast 3 Stunden in der Stadt warten. Um die Zeit nicht zu vergeuden, hatte ich ein Nadelspiel und Wolle mit und so habe ich in meinem Lieblingscafe die Zeit strickend verbracht. Lustig.

Nochmals: Alles gute zum Valentinstag!
Und morgen ist mein Namenstag! Wieder ein Grund wenn auch nicht zu feiern, dann etwas zu backen doch.

Labels:

2 Comments:

Blogger Kajakas said...

väga ilusad sokid, rõõm oleks selliseid kanda!

20:08  
Blogger KK said...

Väga vahvad sokid!

21:20  

Post a Comment

<< Home