Thursday, July 19, 2007

Pisutki kätetööd

Ega suurt ette näidata ei ole. MS3-ga tegin algust. Lõng Alvita Silkkid (70% Super Kid Mohair 30% siid). Vardad nr. 3, bambus. Pärlid on Gütermanni klaaspärlid. Jama on see, et heegelnõelaga ma neid "sisse punuda" ei saa, seega kasutan ma nõela ja niiti. Pusimine on ja aega võtab, aga asja saab. Nojah, kui asjaks saab nimetada seda kui neljanda mustriosa saabudes pole esimenegi veel läbitud etapp. Aga noh, see-eest on pidevalt paberitööd, mis jällegi tähendab rahakoti kosumist ja sealt edasi varude täienemist ja ... Nii et pole hullu. Eks ma rahulikematel aegadel koon järgi.
Tegelt on põhjuseid mittejõudmiseks veelgi. Esteks haarasin ma tegemisse salli naabrinaise jaoks, edeneb. Teiseks kisub metsa, eile käisime tunnikese mustikal, homme tahaks jälle minna. Näis siis. Ja nagu ma vist juba öelnud olen - köögiremont. Kola otsas elamine pole just kõikse meeldivam, eriti kui tead, et selline olukord kestab veel kaua. Aga noh .. elu on selline. Nagu lauamängus.
Ja kõikse hullem asja juures on see,e t üle pika aja põen ma iseendale kampsi kudumise tahtmist. Kui teaks vaid millist ja saaks iseendaga lõnga osas kaubale ... Erise muster igatahes ootab laual järge. See on üks võimalustest.

Habe nicht viel zu zeigen. Habe mit MS3-ga angefangen. Wolle Alvita Silkkid (70% Super Kid Mohair 30% Seide). Rundstricknadel Nr. 3, Bambus. Perlen von Gütermann. Die kann ich leider nicht mit Hilfe der Häkelnadel "einstricken", dazu verwende ich eine Nadel mit Nähfaden. Geht auch obwohl meine Methode zeitaufwendiger ist. Wichtig ist ja das Resultat.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home