Wednesday, July 11, 2007

Killukesed

MS3 leidis lõnga. Pärlid ka. Aga kuidas mina nood sisse kootud saan, seda ma veel täpselt ei tea. Heegelnõel siinkohal ei avita. Ka kõikse peenem on liiga jäme. Aga kuidagi me hakkama saame, ma tean. St. mina ja lõng. St. kuidagi me pärlid alistame.

Ja minu uued roosipuust vardad. Nendega ei julgegi kududa. Istun ja imetlen esialgu.
Suurt miskit ma valmis teind ei ole. Ühed sokid, jääkidest. Aga see-eest on veidi varutud. Paistab, et pärlihullus võib ka meitemaile jõuda. Igatahes miskit on seie siginenud. Näis siis.
Ja tõbine olen ma ikka veel. Tüütu, ausalt.

Habe für MS3 endlich Wolle gefunden Silkkid von Alvita (aus Lettland). Nur weiss ich nicht, wie ich die Perlen einstricken werde. Alle Häkelnadeln sind zu gross.
Wenigstens kann ich jetzt anfangen. Bin schon gespannt was daraus kommt. Hier und da gibts schon Bilder vom Progress.
Eigentlich gibts nichts neues. Nur ein paar Socken. Aus Wollresten, G-B Wolle Jil, Novita Wool.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger vardakeerutaja said...

Pärleid saab lisada näiteks hambaniidiga. Ei olegi heegelnõel nii oluline.

08:32  
Anonymous Anonymous said...

Die Wolle sieht sehr schön und zart aus. Eine hübsche Farbe hast Du Dir ausgesucht. Viel Spaß wünscht
Elke

18:07  
Anonymous Anonymous said...

väga ilus värv!

23:46  
Blogger Elku said...

Aga mina juba koon roosipuust varrastega, väga omapäraselt pehmelt sahisevad.

09:58  

Post a Comment

<< Home