Saturday, July 07, 2007

Jälle kinnas

Sirliiz viskas mulle faktikinda. Kui ma õigesti mäletan, siis on keegi enne kah neid fakte juba nõutanud. Aga ma pole suutnud end niikaugele saada, et järgi mõelda ja kribada.

Teeme siis nüüdki ära:
1. Ma ei oska ujuda (aga ma armastan, õigem oleks öelda JUMALDAN merd).
2. Mul pole autojuhilube (selle fakti harukordsusega ma eriti vist ei hiilga).
3. Silmad on mul vesise koha peal.
4. Ma olen selline omasoodu kollektsionääri hingega tegelinski.
5. Ma armastan jagada, seda mida mul on.
6. Mulle meeldib tähtpäevi tähistada, st. sünnipäevausku. Tordiusk käib sinnajuurde.
7. Ma ei oska hommikuti kaua magada.

Tegelt tahaks nüüd öelda möhh, et kas ongi kõik?
Aga noh, kui nii, siis nii.

Kinnast kellele? Näituseks Annu, Oravake, Maret, siuu, Kati, ... Ehh, tunne on nagu kõik oleks juba neid fakte kribanud, seega jään pisukese võlgu. Seda enam, et punane raudruun sõitis Oodatuga just maja ette.
Ööd!

1 Comments:

Blogger Annu said...

hmm, eks ma siis mõtlen... ah et 7 asja kohe..

15:42  

Post a Comment

<< Home