Friday, July 06, 2007

Suvetõbi

Suvi on. Ja mina olen tõbine. Köha on kole ja olemine niisama sant, õlad rasked ja liigesed valutavad. Samas pole nagu aega haige ka olla. Kaasa on sel nädalal seoses Õllesummeriga pea olematu isik kodus, minul suur tööjupp ees ja seda on vaja juba järgmise nädala alguseks. Ning siis need kolm omavahel ja naabripoistega-lastega nagistavat jõnglast.
Oeh.
Ainumas hea asi on see, et kui igal aastal on kaasal midagi õllesummerile minekule vahele tulnud, siis nüüd saab ta kõik päevad ja prii pidamise. Olgugi, et töise. Ikkagi vaheldus argipäeva. AJ kuuldavasti kuuleb-näeb ka platsil toimuvat.
Mina tollest peost ei pea eriti. Pereüritusena ammugi mitte. See laga, mis sinna jääb "kultuursete" kodanike lahkudes, on ko-hu-tav.

Im Sommer und krank. Aber das ist meine Wirklichkeit heute. Habe für diese Erkältung, Husten die schlechteste Zeit überhaupt ausgewähl - der Mann ist die ganzen Tage weg wegen des Bierfestes in Tallinn, kommt erst um 3 Uhr nachts. Und dann habe ich noch eine Arbeit zu erledigen, bis zum 10. Juli. Und die Drei sind ja auch zu Hause ...
Seufz.

Labels:

2 Comments:

Blogger Elsa said...

Mina olen ka tõbine :S Viimane puhkuse-eelne päev ja täna on üks tähtis kohtumine, aga ma ei ole kindel, kas mul häält välja tuleb kui suu lahti teen. Ärgates oli kurk haige ja hääl kähe igatahes...

Aga Õllesummer on üks nõme asi tõesti. Mind hämmastas hirmsasti, et seal on suisa miski mängutoa moodi asi lastele. Et keegi siis veab lapsed kaasa, jätab nad sinna ja läheb ise... jooma?! Üldse on veider, kui lapsi sellisesse kohta kaasa võetakse, mitte ei otsita selleks ajaks kedagi neile mõistlikkusse kohta hoidma...

08:18  
Blogger Tiina said...

Seal pidavat olema täitsa laste ala. Ma olen varemalt paaril korral mõneks tunniks läbi käinud, aga mitte lastega.
Ja eile mina eile küsisin kaasalt, et kas tema tahaks et tema lapsed seda läbustamist näeks. Ütles, et ei. Ning ka kui mõni väidab, et see on mõnus seltskondlik üritus, siis on too lihtsalt vähe näinud ja seal vähe ringi käinud. Võib-olla tõesti kui tunnikeseks-paariks platsilt läbi joosta ja üks õlu teha ei näi asi hull. Ent see ei ole ju normaalne, et inimene oksendab puu juures üks õllepurk ühes ja teine teises käes, vahepeal lonksab purgist ja öögib edasi. No mina seda normaalseks ei pea. Ja kui see kuulub kultuurse ürituse juurde, siis jäägu see kultuur minust parem puutumata.

Ma tahaks korraks minna küll, sest omamehe bänd esineb pühapäeval, aga ma ei arva tollest asjast ikkagi hästi. Kogu selle viimase aja alkoholipiirangute taustal on see prassing eriti veider.

10:22  

Post a Comment

<< Home