Friday, June 29, 2007

Reklaami ohver

Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, et meil käib Eesti Ekspress. Tuli ka eile, neljapäev ju. Kui ma üldiselt suhtun reklaami suhtkoht ükskõikselt, siis sedakorda "lummas" see mindki. Või mida iganes. Oli süüdi siis Ekspressi kaane punane värv või miski muu faktor, aga .. me tegime eile juba Asko teeotsast möödas olles kannapöörde ja läksime poodi tagasi, et osta omale voodi. Abielust saab 16 aastat, kooselust sügisel 19. Aga oma abieluvoodit meil senimaani olnud ei olegi. Alguses oli üks kušett, siis minu diivan, siis madrats põrandal. Madrats põrandal oli tittetega hea asi, ei kukkunud keegi maha, ent kahjuks jäi see ka täpselt laste jooksukõrgusele. Nii oli väga tülikas seletada, et voodis ei tohi joosta. Või nemad siis alati tahtsid aru saada, et see ongi voodi. Nüüd sai sellest kinost siiber. Olgugi, et meite pesa on väike ja tänu remondisele olekule ja tühjendatud köögile on elu kui kööktoas, ikkagi kolis siia juurde ka korralik 160 cm voodi. Ei mingit hinnaalandust laiuses. Küll me ära mahume. Ometi kord on mul põhjust mõelda päevateki meisterdamisele. Põrandale, madratsile ma seda teha ei täinud. Ja lõpuks ometi on ka metallotsad. Kui ma ise ka teaks, miks neid vaja on. Eriti veel kui mõelda, et senimaani on õigeima voodimaterjalina tundunud puit.
Samas .. hea põhjus kaasale juubeliks käeraudade kinkimiseks ;) Oh jah, see see minu rikutud mõtlemine on.

Ich, genauer ich und mein Mann sind eben bei der Umgestaltung unserer kleinen Wohnung. Die Küche wird ja gründlich renoviert.
Ausserdem haben wir uns endlich ein normales, breites Bett gekauft. Bisher habe wir ja kein Ehebett gehabt. Nur Matraze auf dem Boden.
Das mit der Küche wird aber noch lange dauern, denn mein Mann hat es gründlich vorgenommen. Zuerst müssen alte Anstriche und wo notwendig auch Putz entfernt werden, dann sehen wir was man damit machen kann. Im Moment habe ich ja noch keine konkrete Vorstellung. Nur einige Wünsche.

Labels:

1 Comments:

Blogger Terje said...

:)) nüüd ma siis tean, miks mu abikaas keeldus metallvarbadega voodi ostmisest

21:51  

Post a Comment

<< Home