Thursday, June 28, 2007

Ülearu

Kohati jäävad ajakirjad hiljaks või tulevad pika telefonikammi pääle. Teadagi, Ekspressposti "naljad". Viimasel ajal on sellega asjad juba enamvähem ok, ent nüüd on aga hakanud mulle EP toodava hulgas postkasti sootumaks tobedaid asju sadama. Möödunud nädalal Kroonika. Ei telli, ei loe ning ei kavatse ka tellida või lugeda. Miks minu postkastis, ei tea. Alguses arvasin et naabrinaise oma, ent teatas temagi, et ei ole mitte. No heakene küll, juhtub.
Täna oli postkastis äkki meitemaine Cosmopolitan. Ja isegi minu aadress peale kribatud. No ei loe ja ei telli, nii purjun, et seda tellima hakata pole ma ka olnud. Mõtlesin jälle, et naabrinaise oma. Aga ei. Mina ei viitsi sedakorda enam hakata õige omaniku jälgi ka ajama, eelmine aasta proovisin ja lõpeks olin ikkagi mina loll ja paha ja krt teab mis veel.
Samas tekkis mul küsimus, et kas selle kaanehinnaga (38.90) tõepoolest seda keegi ka ostab ja loeb?
Ja miks nad mulle selle vanapaberi asemel midagi muud postkasti ei pane. Kodutohtrit, Tervis+ või dekot loeks küll. Aga kõike osta-tellida nagunii ei viitsi.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home