Sunday, July 01, 2007

Süües kasvab isu

Sattusin taas apetiitsele ideele. Vähe sellest, et need on nii isuäratavalt rohelised (minu kiiks) pildid, on need ka ühe imekauni rätiku valmimise etapid. Selle. No see rätimaania on juba kiiks ruudus. Mis parata.
Ja siis tellisin suure soojaga omale ka veel möödundsuvise IK. Sealgi on üks kootud rätik. Ja siis veel Street Smart vihu. Lihtsalt ilusate ideede pärast.
Ennast võtab juba ka ohkama.

Selle MS3 salliga on idee veidi edasi arenenud. Kui nüüd lõngast jaguks, siis ... Käisin pärleid piilumas. Kaubamajas, neid Gütermanni omi (pärliteemas olen nii võhik, et kole kohe, ei oskagi midagi ja kuskilt alustada-otsida). Valik oli niru, aga midagi oli. Ent noil on see pesemist keelav tingmärk pakendil. Ega ma oma kaunist kudumit suurt kangete pesuvahenditega nühkima hakata ei mõtle, aga kas see märk ikka vett lubab? Venitada ja võib-olla aegade jooksul loputada on teist ikka vaja.

See kõik ei tähenda sugugi seda, et ma ainult mustrite kogumisele spetsialiseerunud olen. Luna Moth Shawl on valmis, aga viimistlemata. Ühed sokid on ka valmis, aga nood poleksi pilti väärt, liiga labased, ent statistkika jaoks peab ikka ühe tegema. Naabrinaise sallilõngad on ka ootel, vaja proovida kui palju silmi ja kuidas teha. Ning omale üks pluusijupp sai just teise alguse. Huvitav, kas nüüd tuleb liiga kistas (ennist paistis liiga lai tulevat)? Nii et tööd on. Ja nagu needus: ka kirjatööd. Ikka käsikäes - kuhjad käsitöiseid tegemisi ja ajutöö. Murphy ruulib.

Wieder ńe schöne Idee - Wing of the Moth. Ich konnte nicht anders, habe gleich auch gekauft. Und dann noch IK Sommer/2006 bestellt. Schien auch interessant zu sein, habe ja mal die Möglichkeit gehabt darin zu blättern.
Und schon einige Zeit bewundere ich die schönen Modelle von Patons Street Smart. Urban Aran von Tikru mach einen einfach neidisch.

Das alles bedeutet nicht, dass ich nur Muster sammle. Die Stricknadeln sind auch in der Arbeit, nur der fertige Luna Moth Schawl ist noch nicht gespannt und die letzten Socken noch nicht fotografiert. Eigentlich sind die gar nicht ein Bild wert, zu einfach und ohne Muster, nur für Statistik brauche ich auch ein Foto.

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kas vaatasid seal vunderi osakonnas või kangaste juures? viimases on suurem valik (kallimad kah). veekeeld on neil vist selleks, et värv lahustub ära ja kui on sest hõbedased, siis see muutub selliseks koledaks, mustaks. vot ise ei mõelnudki selle peale, et enamus helmeid ei kannata ju vett. mis nüüd saama?

21:10  
Blogger Tiina said...

Kangaste juures. Ma ei tulnd tolle teise osakonna päälegi. Nagunii olin Pesamunaga läbijooksul.

Aga kuna ma veel algust teinud ei ole, siis äkki on mahti. Või teen alustuseks ikkagi ilma pärliteta.

22:26  
Blogger Tiina said...

Ma millegipärast arvan, et nood pelgavad pigem ikkagi pesemist, mitte otsesõnu vett. Aga see on ka vaid minu kui asjatundmatu isiku arvamus.

22:27  

Post a Comment

<< Home