Saturday, June 30, 2007

Pitsilõngad

No on alles lõhkine küna. MS3-le on käpp antud, aga .. See lõngaprobleem on siinmail ikka ... No ei ole poes ju sobivat pitsist lõnga. Mõtlesin minagi korra selle Titan Wooli meriino peale, aga see oleks sõna otseses mõttes haapsalu sall. Millegipärast kujutan ma toda MS3-õlarätti veidi teistsugusena ette. Nagu ma aru sain, on valmis sall kootud 3,5 vardaga. See 1400 meetrit tähendaks aga, et sall tuleks oluliselt kitsam.
Siis mõtlesin selle Linate Wool Smyrna Platinum peale, aga mingi aeg talvel ma ühe punase toki ostsin ja too mulle niiväga ikkagi ei meeldi. Karedavõitu. Hellikust preili Pirtspeki asi. Harrieti Lace on jällegi valedes värvides. See õunaroheline on küll mulle väga südamelähedane, aga soovituslikud värvid olid ka ette antud - valge ja must, hall, elevandiluu ja muu taoline. Muidugi on värvivalik vaba, aga kui räti "teemast" tulenevalt nii pakutakse, siis mustrit teadmata ma järgiks veidi ka värvi.
See viimati ostetud Arwetta ektra fin Merino on nüüdseks sõelale jäänud. Aga toda on mul ainult 4 tokki, ühtekokku 840 meetrit kui kirjutet meetreid uskuda. Ent soovituslik oli ju "1200 yards of laceweight yarn". Vähevõitu. Ma harjunud varuga tegutsema.

No pole korralikku pitssallilõngade valikut. Ma tahaks kah miskit kaunist ja peenikest ja siidisegust. Ja kuna üritus sadas mulle nagu välk selgest taevast kaela, siis ei jõua enam kuskilt tellida ka ju. Tahaks juba alustada. Ma vaatan, kui jõuan teen homme veel pärlitiiru linnas. Äkki annab see ideid. Suured mehed nagunii ära maal, vaja ju Pesamuna meelt lahutada nagunii.

Habe mich auch für MS3 gemeldet. Jedoch habe noch keine Wolle für dieses Projekt gefunden. Die Auswahl in den Geschäften ist klein um nicht zu sagen es gibt gar nichts. Die weisse Arwetta ekstra fin merino habe ich hier, aber fürchte, die reicht nicht aus. Und gekauft habe ich die 4 letzten Knäuel.
Das schwerste Problem der letzten Zeit.
Mal sehen.
Muss mal wieder kurz in die Stadt. Vielleicht finde ich doch ´ne gute Idee.

Habe davon zu spät erfahren und möchte ja gleich anfangen. Sonst könnte man ja noch was interessantes an Wolle bestellen. Seidiges zum Beispiel.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger vardakeerutaja said...

Kusagilt jäi meelde info, et lõnga läks lõpuks alla 800yardi. Aga ei mäleta lõnga ja varda suurust, ega ka mitte kohta kust lugesin.

10:36  
Anonymous Anonymous said...

jah, Melani saatis meili, et valmis salli jaoks kulus tal 700 millegagi jardi ainult, nii et peaks vast välja tulema. Lõng oli tal seesama, mis soovituslik.
Ma ootan vist teise mustri ka ära enne kuduma hakkamist ;) niikuinii on üks pitssall pooleli praegu.

16:29  
Anonymous Anonymous said...

Ma asusin selle haapsalu salli lõngaga tegema ja ma pole kindel, et mulle meeldib. Tahaks ka jämedamat lõnga Stole kõlabkuidagi tekama asjana kui see peenike lõng võimaldab.
See sinu valge meriino paistab just selline nagu vaja. Kust sa selle hankisid, kui saladus pole?
Mõned siin kahtlustavad, et sall jääb kolmnurksete otstega. mh, loodan, et mitte sest see on kuidagi vimpel minu jaoks.

10:25  
Blogger Tiina said...

Mina ostsin tolle valge Kosmose vastast poest. Neid samanimelisi (Arwetta ...) lõngu, aga 20% nailoni sisaldusega on erinevas värvigammas ka Kaubamaja all Tallinnas. Metraaž on sama, vaid koostis erineb.

Kosmose vastas poes oli ainult paar värvi, nood aga olid need 100% meriinod.

12:33  

Post a Comment

<< Home