Sunday, April 01, 2007

Pääsusaba nr. 6


Emal on plaanis minna munadepühade paiku õele, minu tädile sünnipäevale. Sünnipäev iseenesest on küll ära olnud, aga olude sunnil peavad õeksed seda nüüd.
Sai siis kingiks jälle veidi kootud. Minu ettepanek oli. Mis see seda Pääsusaba siis ikka kududa on. Paar päeva ja valmis. Lõng vill, ostetud pooliga kino Kosmose vastast poest. No veidi tumedam punane on kui pildil. Kulu: 120 g, räti kõrgus 75 cm, pikim külg: 140 cm. Vardad: 4,5 ring.

Mulle kohe meeldibs eda pääsusaba teha. kuigi jah, järjepanu mitut kududa .. muutub igavaks. Aga väikese vahega on mõnus teha. Kui mu mälu mind ei peta, siis minu 6-s Pääsusaba. Juba.

Swallowtail Shawl für meine Tante, zum Geburtstag. Wolle 100%, 120 g. Rundstricknadel 4,5. Maße: 75 cm Höhe, die längste Seite 140 cm. Leicht zu stricken, ein paar Tage und fertig. Und sieht schön aus.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home