Tuesday, March 27, 2007

Ebameeldiv üllatus


Nali naljaks, aga see on juba liig mis liig. Pildil on meie Keskmiku saiavarud. Need ilmusid juhuslikult diivanikastist, sinna ära pandud tekkide vahelt. Sinna on diivani küljelt ligipääs täitsa olemas. Aga .. Ma olen sinna teki peale pandud saiaviile-leiba-vorstiviile-pooleldi näritud õunu-kommi leidnud küll, ent ma ei tulnud selle pealegi, et ta oma kraami nii sügavale ära peidab!
No mis vägi see ometi on, mis teda nii peitma sunnib? Keegi ei sunni ju sööma? Pealegi, enamasti ta ise käib ja nuiab, et anna. Taganttoast oleme vaiba alt leidnud võileiva! "Kuivatatud" singiviilud voodi all ei ole haruldus. Vaibaserva alla pannakse küpsiseid! Paras pudi siis ju. Ja siis käib üks pidev hala, et miks me neid ei osta.
Ime, et meil veel hiiri siin ei elutse.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kle, sa ei usu, aga meil on täpselt nii!!! pesamuna, see 4aastane, sokutab pidevalt poolikult näritud vorsti- ja singisaiu ning -kukleid diivani taha ja mänguasjakasti ja kuhu iganes. Ükspäev leidsime pooliku lasteviineripaki (halvaksläinud viineritega koos muidugi) kirjutasmasina taha topitult. ja järgmine päev teise samasuguse kuskilt diivanilaua alt. ja mina muudkui imestasin, et küll läheb viinereid ja muudkui ostsin juurde :D
PS. sel nädalal linna ei pääse, poiss haige.

01:58  
Blogger Tiina said...

/me ohkab kergendatult .. päris anomaaliaga siis ikkagi tegemist ei ole. Meie poisi puhul. No paganama Neljane, ma ütlen!

23:06  
Anonymous Anonymous said...

meil sama lugu. diivani tagant leiab nii mõndagi...:)

17:51  

Post a Comment

<< Home