Wednesday, March 28, 2007

Kiire aeg ja väsitav päev

Raamat tuli kohale. Amazonist tellitud. Tellisin 13.03 ja täna oli teade postkastist. Saatsin mehe kohe sidesse raamatule järele kah. maksma läks miskine 350 ja sendid peale raha (krisos 429 krooni). Igatahes on nüüd vol 2 ja vol 3 järjekorras. Äkki sünnipäevaks? Kasvõi kingitus iseendale. See hetk polegi nii kaugel, jõuan oodata küll.
Valmis on ainult järjekordne Pääsusaba rätik. Ema soovis kingituseks oma õele. Aga palun. Too ju nii maks paari päeva töö. Ja rohelise-lehelise teise haapsalu salli keskosa on ka valmis. Kiirete kirjatööde vahel pole mahti olnud äärepitsiks silmi lugeda-arvutada-korjata. Aga küll ma tolle töö ka ära teen. Ja VLT raamatust Meloni-salli äärepitsi esimene nurk läheb ka kohe neljandamale katsele. No ei tule nii nagu tahaks. Või peaks. Ja siis alustasin täna Apollo kahves ka seda haapsalu salli kursuselt tuttavat kolmnurkset ja lehemustrilist rätikut. Edeneb. Muideks, kõik sallid-rätid on viimasel ajal mul rohelised? Hakkan vist lehte minema?
Igatahes jäi täna Prismas ka näppu lõngu, Novita Bambu oli täitsa olemas ja Samosel on vist uusi värve või ei ole mina neid lihtsalt märganud, nimetet toon igatahes näis mulle seni nägemata. Ning kaks tokki leidsid proovimaks tee minu kodussegi. Mis värvi, pole vist raske arvata. Rohelised.

Aga tänane päev oli pikk ja pikalt jalgadel. Hommikust õhtuni, koduni. Asju oli ajada - poiste passid sisse viia, et ei jääks enne reisu viimasele minutile. Vanaema kinkis poistele (ja seega ka meile papaga Muumimaa reisi). Siis vanema poisiga puugivaktsiinile - laagri jaoks. Kõik asjad linna eri otstes. Siis poisile lubatud preemia - kohvikukäik. Kuigi jah, meie muidu "tuim" tegelinski suutis täna perearsti manu sellist kino teha. Hirmust süsti ees. Hoia seda va Seitsmest kinni ja nööbi särki lahti, et saaks käsivarde sutsu ää teha. Oh jah ... Aga käigud, ka mõned muud ning vähemtähtsad, said tehtud ja sellevõrra kergem olla. Homme siis kodune pääv.
Uhh.

Das Buch ist angekommen. Aus Amazon bestellt. So schnell, denn bestellt habe das erst am 13. März. Jedenfalls stehen jetzt auch vol 2 und vol 3 an der Reihe. Vielleicht zum Geburtstag? Der Tag ist nicht mehr so weit weg.
Gestricken? Nicht allzuviel. Wieder einen Swallowtail Shawl - meine Mutter hat gebeten fürs Schenken. Meiner Tante. Gemacht. Und die mittlere Spitze des zweiten Haapsaluer Schals ist auch fertig. Nur habe ich im Moment keine Zeit, um die Randspitze zu stricken. Eigentlich um die Machenanzahl zu berechnen und die Maschen aufzunehmen. Auch eine grosse Arbeit.
Heute habe ich wieder ein Dreiecktuch angefangen. Ich kann nicht so ohne was zu tun im Cafe sitzen (so habe ich fast immer das Strickzeug bei mir). Da sind wir aber heute mit unserem Ältesten hingegangen. Zum Kaffeetrinken und Lesen. Das Muster stammt von der Betreuerin des Strickkurses (Haapsaluer Schal). Komischerweise sind alle meine Schals und Tücher im Moment .... grün. Zeit fürs Belauben? Habe heute auch im Supermarkt zwei Knäuel zum Probieren gekauft, Novita Bambu und Samos. Grün!
Najaa ...

Ermüdender Tag. Aber die wichtigste Vorbereitung für kleine Sommerreise ist erledigt - die Jungs bekommen bald Reisepässe. Ein Kurztrip nach Muminsland - Geschenk der Grossmutter.

Labels: , ,

5 Comments:

Blogger KK said...

Mul oli see rohelise hullus eelmisel kevadel. On praegu ka aga selle mööndusega, et ma ikka vaatan teisi värskeid toone ka:).
Aga sellegipoolest, kevadeti on janu värskete toonide järele suur.

Ps. kui ma su lehte kaema tulen, pean tekstiosani jõudmiseks alati alla välja kruttima. Vasakpoolne menüüriba viskab vist teksti alla?

15:08  
Blogger Tiina said...

Vasakpoolne menüüriba? Viskab? Ma pean häbiga tunnistama, et ma olen arvutis ja netis suhtkoht võhik, nii et kui miskit on nihu ja halb lugeda, siis palun kergemat karistust.

Oskamatu neidise värk.

17:17  
Anonymous Anonymous said...

Mul oli ka vanasti alla kerida, aga enam ei ole :) Ma ei tea mispärast.
Kas selles raamatus on joonised ka või on ainult tekstilised õpetused? Ma olen ka neid raamatuid netist piilunud...

21:17  
Blogger Tiina said...

See on "juturaamat", st. tekstiga ainult. Pluss pilt, aga skeeme netu.

22:03  
Anonymous Anonymous said...

mul ei ole kuskile vaja kerida :) (on aga see jama ntx vist sirliizi blogis).
PS ei saanudki Raasikule, auto ei teinud minuga koostööd. :(

22:19  

Post a Comment

<< Home