Friday, September 15, 2006

Palju õnne, Pesamuna!


Ja ongi aeg sealmaal, et 2 aastat tagasi selsamal kellaajal asutasin ma Viimsisse fertilitase poole. Ema tuli linnast taksoga ja meie istusime samasse taksosse ning läksime. Kui kiiresti aeg lendab.
Ainuke kurb tõsiasi on seekordse sünnipäeva juures see, et eile hammustas üks sõimekaaslane poissi põsest ja põsel on koledad lillad jäljed. Mis parata. Kasvataja vabandas küll ette ja taha, aga mida sa hing ära teed kui su hoole all on üsna mitu väikest ja mõnel on rumalad kombed küljes. Ja kui need pisikesed tegelased teevad sel moel omast arust musi ja kalli, mis moondub aga välgukiirusel omamoodi ahistamiseks. Elame üle. Meite tegelane ei paista sest suurt numbrit tegevat. Ei nutnud ka.

Veelkord õnne! Ja loodame et issi saab vanaema kingitud rongi ka korda. Vanaema ostis poest lapsele rongi (meil on kõik poisid üks paras tulevaste vedurijuhtide punt .. aina rongid, rongid, rongid ..), aga see sunnik ei taha eriti töötada. Tšeki on ta ka kogemata kuskile poetanud. Aga õnneks on vaja vaid jootekolbi ja pisut nokerdamist, ja peaks korda saama. Ning üldse kestavad vaid vähesed asjad meie poiste käes. Vahel tekib tunne, et nad justkui testikski mänguasju. Kui ikka korralikule mängimisele vastu ei pea, siis ... prügikasti ja seda ilma südant valutamata. Head asja hoitakse kah.

Lasin siis mina kah omale kaasal seda va Jussit osta. Et mul ka kohe üks hea idee, milleks seda ca 10 tokki vaja läind oleks, pähe ei turgatanud. Täna mina seda enam ei leidnud säästust. Naiivitar vist, et üldse otsima läksin. Aga noh, eks mõtleme edasi ja teisi variante.
Küll tahaks ka seda osta. Paides suvel näppisin, hästi mõnus paistis. Ja see kirjusus meeldis kah. Näis siis.

MG, unser Kleinster, wird heute 2 Jahre alt. Viel Glück!

5 Comments:

Blogger Krentu said...

Palju õnne! Nii armas poiss! Uskumatu, kuidas on võimalik põsest hammustada?!

02:38  
Blogger Maret said...

Palju õnne :)

08:54  
Blogger KK said...

Palju õnne!

09:05  
Blogger ematehnik said...

palju õnne!

sa pane oma Jussi-soovid ketrajate foorumisse üles, kui kellelgi midagi üle jääb, siis oskab sulle pakkuda.
eile oli akadeemia-kadaka nurgal veel kahte sorti halli alles...

10:01  
Blogger Tiina said...

Ma ullike tormasin hoopis uuesti poodi ja ena imet! Maardu säästus veel oli miskit. Küll mitte valget ega ka mitte piisavas koguses punast, aga midagi siiski. Ja nii ma tõingi paki sinist ää. Halli oli seal ka, aga mees arvas, et sinine on ilusam. Kahjuks oli punast veidi vähevõitu minu. Ja kuigi ma võtnuks kogu selle vähese sealt ära, ma suutsin end niipalju pidurdada, et miskit jäi ikka poodi kah.

No nüüd peab sest küll asi saama ja mitte järgmisel viisaastakul.

01:02  

Post a Comment

<< Home