Saturday, September 02, 2006

1. september 1986

Eile, täpselt 20 aastat tagasi istusin mina samas koolis, samas aulas, kus eile meie vanem poiss. Ainult et .. mina oli siis üks neist abiturientidest, kes uued tulijad esimesel koolipäeval kooliellu sisse juhatasid. Tema sedakorda aga see koolipoisihakatis. Naljakas mõelda. Ja sentimentalist nagu ma olen, jooksid mul eilse ilusa aktuse ajal pisarad mööda põski. Tunne oli, et ring sai täis.

Koolipoiss
Õhtul sõime torti ja lapsed uurisid uut koolistaffi. Mul oli kohe hirm, et mõnd pitsatükki hakatuseks kohe koolikoti ei peideta. Meil on pere Pesamunad selliste "peitekalduvustega". Õnneks läks.

Gestern vor 20 Jahren saß ich in derselben Aula derselben Schule. Nur als Abiturientin, die die Anfänger in das Schulleben am ersten Schultag eingeführt hat. Gestern war aber der erste Schultag von unserem ältesten Sohn. In meiner Schule. Schön wars. Hoffentlich wird es ihm in der Schule gefallen. Sehr gespannt auf den neuen Alltag ist er aber schon lange.

1 Comments:

Blogger Krentu said...

Nii ilus koolipoiss. Palju õnne ja rõõmu talle sellel toredal teel!

15:24  

Post a Comment

<< Home