Wednesday, August 23, 2006

Jälle raamat!

Vana pea ja unuvad asjad.
Tahtsin ju oma uue raamatuga kah eputada. Knitting Nature Norah Gaughan. Täitsa lahe. Ma armusin sellest ühte esemesse küll juba raamatut omamata, ent raamat käes tekitas see veelgi erinevaid soove. Aga see meeli paelunud ese on ühes põhjamaises blogis täitsa esitletav. Ma ei oska öelda, aga palmikutes on minu jaoks miskit võluvat. Ja alati ei peagi neid kohe kamaluga olema. Igatahes olen ma sellele sviitrile silma heitnud. Ja palmikuist rääkides ka sellele palju kiidetud viikingite kudumite raamatule.
Raamatus tekitas minus aga segadust üks nupukudumise selgitus. No ei saa mina aru, kuigi teksti nagu mõistaks. Aga eks ma pean ikka praktikas proovima. On asju, mida teoreeritiliselt ei saagi mõista.

Nüüd tahaks veel saada selle sügisese Interweave Knits numbri. Mulle kohe tundub, et seal on miskit mulle. Aga kuda ma sinne teiselepoole lahte saan .. Nii kiired ajad on. Aga eks mõtleb ja kaalub. Kõike ju saab kui väga tahta. Mida ma siin ikka soiun.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home