Wednesday, August 16, 2006

Palju õnne, Kallis!

Ütlemiseks oli ka põhjust. Ikkagi 15 aastat abielu algusest! Ent tähistame me seda sündmust siiski laulatuse aastapäeval. Registreerimine ja laulatus ei langenud meil samale päevale. Ja hea oligi. Koguni 2 tähtpäeva! Jah, ahne olen. Ja egas see küll küllale küll liiga tee.

Nii saabki neljapäeval torti ja pitsat, pikka lauda ei ole. Küll aga on oodatud tollased asjapulgad ja lähimad sugulased-tuttavad. Seltsis ikka ju segasem!

Aga egas see aastapäevane olek tegusust välista. Töö ajab takka, lippan kuis jänis. Ja ema läheb reedel reisile, talle vaja veel paar hilpu teha. Need oleks võinud ammu valmis olla, aga ma pean kohe jätma asjad viimasele minutile. Ja nii ma siis sebingi siin kõike ja segiläbi. Ja nagu sellest oleks veel vähe. Laupäeval tõin poest kotiga lõngu ja ega ma tänagi linnas muidu saanud kui poistega hambaarstil käisin. Nojah, nagu narkomaan juba, sõltlane. Kahju see sõltuvus õnneks kellelelgi muule kui mu oma rahakotile ei tee. Või kui miskit, siis rõõmustab koisid, kui nad tee mu majapidamisse peaks leidma. Loodame aga, et ei leia.

Mis hambaarsti puutub, siis 7-ne lasi omad esimesed augud kenasti ära parandada. ei mingit tsirkust. Ja kohe-neljasel on hambad igati terved. Ja õnneks on temagi ses mõttes hea laps, et pole kunagi hambaarstil vaja olnud miskit tsirkust teha, et laps suu lahti teeks.

Wir haben heute den 15 Hochzeitsjahrestag. Am 15.08.1991 fand das Ereignis im Standesamt statt. Gefeiert wird es jedoch am 17.08, am Tage der kirchlichen Trauung. Schon 15 Jahre! Schwer zu glauben!

1 Comments:

Blogger Maret said...

Palju õnne! Pikk tee käidud, veel pikem (ja kindlasti ka veel ilusam) ees!

10:13  

Post a Comment

<< Home