Saturday, July 08, 2006

Kas sellist suve me tahtsimegi!?

Kindlasti on neid, kes tahtsid ja mõnulevad. Mina nende hulka ei kuulu. Mul on suur siiber sest kuumast. Aga egas see tähenda, et ma senimaani suveunes olnd olen. Kuigi tahaks. Tahaks sellist rahulikku jahedat paika.

Ent üks rõõm on ikka. Me laseme täna maale jalga nii nädalakeseks. Paberitööst on siiber. Pakin oma õmblusmassinad ja kangakuhja, hunniku vardaid ja lõngu ja raamatuid kaasa, eks näis kas jõuan miskit teha kah. Tahaks küll.

Ega ma pealtnäha pildituna päris kätetööta ka ei ole olnud. Olen siin õmmelnud omale ühed püksid, poistele püksa ja teinud vanadest pikkadest lõhutud põlvede võrra lühemaid pükse. Siis heegeldasin veel vennatütrele pontšo - laps tahtis. Süles on teine tähtis kink - Barbie auto. Aga nüüd veel viimased pakkimised ja ... eest ära! Me tuleme!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home