Friday, June 02, 2006

Lapsepõlveprintsess




The Traditional PrincessYou are generous, graceful, and practical with both feet planted firmly on the ground. You tend to be a little on the old-fashioned side. You value home, hearth, and family life and love to be of service to others.Role Models: Snow White, Maid MarianYou are most likely to: Discover a hidden talent for spinning straw into gold.
Take this quiz!






Kui midagi tarka öelda ei ole, siis ...

Aga täna käisime sõimes lahtiste uste päeval. Mitte et see mulle eriti vajalik ja informatiivne käik olnuks, ma olen nimetet teabega igati kursis. Aga ikkagi ... Jätsin suured poisid õue ja naabrinaise valvsa silma alla ja käisin korra pisitibuga linnapeal ära. Samad kasvatajad võtavad sügisel nüüd meite kolmanda enda hoolde, kes just eile Markkus M.-le sõime lõpupeol kõike head lasteaeda minekuks kaasa soovisid. Hästi toredad tegelased. Ja need kasvumapid (nagu nad neid nimetasid). Issand kui lahedad asjad. Lapse kohta igasugu vahvaid asju, ka kõiksugu kilde ja ütlusi, millal laps midagi tegi. Lapse enda kommentaarid oma tegevusele. Kõike on kogutud ja kirja pandud. See kasvumapp koostati küll lapsevanema nõusolekul. Mina ei leidnud põhjust selle tegemisest keeldumiseks. Aga olevat vanemaid, kes ei taha. Liiga isiklik info? nagu kasvataja ja juhataja mulle seletasid. Nojah, inimesi on isesuguseid.

Nii et, sügisel siis Martin E. kooli, Markkus M. lasteaeda ja Mattias G. sõime. Ja mina hakkan jooksupoisiks. Kah töö ju. Seniks aga on meie lapsed nüüd lasteasutustest puhkusel. Nagu alati. Ei näe vajadust vedada neid suvekuudel veel lasteaeda. Hetkel on siingi päike, õu ja sõbrad.

Ja nüüd on selleks aastaks see sebimine lõpeks läbi. Huvitav, kas ma saan nüüd selle pidude ja käikude settimise vahel veidi hingata kah? Ei vist, sest 1 nädal veel ... Aga siis on see ka aasta suursündmus. Ikkagi MINU sünnipäev! Mina kuulun erinevalt paljudest, kes oma sünnipäevast võimalikult vaikselt mööda hiiliks, nende hulka, kes tahavad kohe pidu pidada. No mis pidu .. Grill ja seltskond, aastast aastasse sama seltskond. Jälle juhtub mu sünnipääva sisse jalka MM, mis muidugi tähendab ka miskist teleka ees istumist, sest ... No mõni kohe ei saa teisiti.
Aga elame üle. Nagunii on selline tagasihoidlik olemine. Nagu alati. Ei midagi uut siin päikese all ... Ma olen oma 40-ks pannud kõrva taha idee stiilsest sünnipäevast. Kui ma selleks ajaks ümber ei mõtle. Mine sa mind tea, ikkagi kaksik.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home