Sunday, May 28, 2006

Päevatöö


Selle pideva toolil istumise vahele on vaja ka veidi värskendavat liikumist. Ja seda ma endale täna võimaldasin. Võib-olla oleks ma muidu oma klumbi korrastamist veel edasi lükanud, aga ... naabrinaine andis mõned ettekasvatatud suvelilled ja need tahtsid mulda saada. Ja siis oli mul veel uusi-vanu igatsugu lilleseemneid, mis ka ootasid mulda saamist. Kuna seal on nagunii vaja ümberkorraldusi, aga neid ma enne suurema kivikuhja saamist läbi viia ei saa, siis panin sinna, kus vähegi juhtus vaba ruumi olema, miskit maha. Näis siis mis saab. Nagunii oli talv tubli hävitustööga hakkama saanud. Nii ei olnud alles ühtki roosi, kadund on mu ihaldatud pisikellukad, krookused, sügislilled, kirgaslilled, märtsikellukesed, lumeroos, hüatsindid jne. ning "aastasadu" siinsamas õuel kasvanud nartsissid-tulbid. Mis pidanuks olema juba karastunud. Need sibullilled, mis ellu jäid, on aga väetikesed. Egas midagi, vähemalt on hea ettekääne jälle lilli ostmaks. Või siis seemneid.
meite põhiline äri käib siin naabrinaisega. Tema mulle, mina talle kui on mida jagada. Tassime maalt linna ja poest koju mida aga saab. Kuigi jah, naabrinaise tamme alla kujundet lilleklumbile ma omaga vastu suurt panna ei saa. Ta teeb siin katset roosidega ja elulõngadega lausa. Nojah, tal on seal takkapoole paremat pinnast kah.
Nüüd vaja veel kive juurde hankida. Kuniks kõrvalasuvat tühermaad täidetakse midagi ikka leiab.

Peenar tekkis maja takka mäenõlvale täitsa juhuslikult. Tahtsin paari lille vanaemalt ja tema tõi mulle neid kohe hulgim. Ja nii ta läks. Süües kasvab ju isu. Ja oi kui palju lilli mulle veel huvi pakuvad. Kuigi jah, olgem realistid. Selle pea olematu mullakihi pääl siin kõik ikka ei kasva kah. Aga ilma võimaluseta teha soovi korral käpad mullaseks pole elu elamist väärt. Vähemalt minu jaoks.
Igatahes - mõnus päev oli. Mis sest et paberitöö hakkab jalaga p-sse taguma. Saame hakkama.

Ehee ... Meie kohe koolilaps teatas täna, et tema ei oska ennast kuivatada: Kui issi ütles, et teinekord on vaja peale sporditundi dušši alla mina, siis küsis poiss ehmunult, et "kas seal magatakse ka"? Oleks see vaid nii ... Unetund. Kõlab ju hästi.

Habe heute draussen gearbeitet, hinter dem Hause meine Blumen "geordnet". Nach dem kalten Winter ist vieles weg. Wenigstens eine gute Ausrede zum Blumenkaufen.

1 Comments:

Blogger Elsa said...

Klump?!
Kui see on klump (mis kõlab mulle midagi ahtakest), siis minu aianatukeses olev kiviktaimla on ju lihtsalt peenrake :P Mul on aianatuke ise ka vist väiksem kui su see "klump" :)))

23:23  

Post a Comment

<< Home