Tuesday, May 09, 2006

Sokid nr. 17

Valmis. Aga ei midagi enamat kui järjekordne sokipaar. Ma ei ole, laisk. Ausõna. Küll aga on muud tööd piisavalt palju.
Oranž on ka mu üks lemmikvärve antud hetkes. nendes sokkides on koos BBB New Master ja miskine Lana Grossa karvane.
Pontšo tükid võtavad ka järjepanu kuju. No vast sünnipäevaks saab juba midagi valmimaks ka kui ma nüüd just üht motiiviringi lisaks heegeldama ei pea.

Ma käisin nädalavahetusel ka seal Balti jaama juures poekeses. Hmm, piltidelt jäi poest sootumaks avaram mulje. Aga põle häda kedagist .. ega ma sinna laiutama läind. Mõne nutsaku lõnga tõin ka. Mõtlesin et katsetan veidi. Alustuseks kindaid-sokke (nojah, hulluke kukub villaga jantima kui suur soe väljas!). Siis juba poisile, suurimale. Tema on kogu oma suurest kamspivalikust KORRAGA välja kasvanud! Abbige! tahaks karjuda. Sest tõesti ... kõigest ja korraga. Aga kuniks emmel on käed, pole hullu. Seda enam, et uues Modas hakkas mulle üks palmikutega poistekas meeldima. Ja mul on vist isegi lõng kohe käepärast. Mulle hakkas sealt üldse palju asju meeldima. Kust ma kõigeks aga aja võtan. Seda enam, et ma andsin emale sõrme ja lubasin talle paar pluusikut-särgikut õmmelda ja seeliku lühemaks-parajamaks teha. Nii emadepäeva kingiks. Ja siis on kohe-kohe ka vanemal poisil lasteaia lõpupidu. MIna kohe mitte ei tea, kuidas sellele üritusele läheneda. Viikareid ma osta ei tahaks. Ma ei taha neid talle üldse jalga ajada, sest ma tean kuidas need välja näevad peagi. Juba enne kui pidu alata jõuab. Ma pean asja veel veidi seedima ja poisiga ka rääkima.
Kuna sügisel on meil peres koolilaps, siis on meil teemaks ka koolikatsed. Kahtedel on käidud, ühed katsed veel ees. Tulemusi veel ei tea. Ühes kohas on veel teine voor ka kui edasi saab. Ei, last ma dresseerind neiks ei ole. Niipalju kui lasteaed ja eelkool õpetasid. Ja mis naljakas .. ta käib neid katseid mõnuga. Kohe ootab. Ei mingit närveldamist ega verest välja löömist. Mina olen rohkem närvis kui tema kunagi olnud ongi. Oh jah .. eks näis mis saab. Ega siin kohapeal pole see koolielu just kõikse parem. Bussisõit jääb igal juhul, nii et pole vahet. Oleks vaid kool nii paarikümne minuti jalutuskäigu kaugusel nagu minul kunagi. Aga näe, ei ole.

Socken Nr. 17. BBB New Master orange und Lana Grossa Pop Print. Orange ist eine meiner Lieblingsfarben im Moment. Neben Grün.
Habe nicht allzuviel Zeit für Handarbeit gehabt während der letzten Zeit. Einerseitz ist das Wetter schön geworden und wir sind meist doch draussen. Andererseits habe ich auch etwas "Papierarbeit". Auch ein Murphy´s Gesetz: Wenn´s draussen schön und warm wird, dann muss man unbedingt arbeiten! Wenn man nicht eben mit den Kindern unterwegs ist. Und wenn man mit Kids unterwegs ist, dann kann man eben nicht stricken ...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home