Thursday, May 04, 2006

Aeg maha!

Kuigi ma olen seda meelt, et aeg on ikka ja alati oma võtta, on mul hetkel sutsu liiga palju asju ees. Ehitusmaterjalid ja reisipaketid on kaks nii erinevat teemat, et neid vaheldumisi käsitleda on ses mõttes keeruline, et mõte ei jõua alati nii kähku kui vaja teemale järele. Ja see, et kõik on korraga käsil, see on ikka see vana ja juba kulunud tõde: kus on, sinna tuleb juurde. Tööd sedakorda. Nagu ikka: kaks nädalat vahid lage ja siis kaks kihutad kui hobene hipodroomil.
Otsesõnu ei jää miski meeldiv ka kõrvalt tegemata, ainult blogi ja netisuhtlused kannatavad. Aga sest pole vast lugu. Kiire! on nagunii standard-vabandus. Ehk saadakse aru.

Mina kaklen siin hetkel oma pontšoga. Mitte et ma seda selga ihkaks, aga valmis tahaks küll saada. No selgapanekuga on see jama, et formaadid ei klapi hästi, st. minu ja pontšo oma. Naljakas on asja juures seegi, et mul samad lõngad ainult teist värvi kui naabrinaisel, sama heegelnõel ja sama pilt ees (idee pärit ühest minu ajakirjast, no meeldis tallegi), aga tulemused on nagu öö ja päev. Samad motiivid on temal hulka suuremad kui minul, ometi on sama arv sambaid, samakordseid jne. Ka kokkuheegeldamise lõng sama, ainult värvivahe. Ja minul on motiive ka minu formaadist tulenevalt rohkem. Ning ikkagi on minu töötükk justkui tillem. Ju ma vist tunduvalt tugevamalt siis heegeldan. Koon ka tegelikult. Kuigi senini arvasin, et pigem lõdvalt kui kõvasti. No näis mis valmis asjast saab. Pole ma ju miskine eriline heegeldaja. seda võib nimetada mu suurimaks heegelduseks üldse.

Kogu selle kevade juures on aga kurb see, et lillepeenrast on nii mõnigi ilus asi külmanahka läinud. Näiteks hüatsindid. Roosid. Hetkel ei leia ma veel mõnd pisipuhmast, aga kuna ma täpselt ei mäleta ka, et mis kuhu sai-jäi, siis loodan veel veidi. Naljakas seegi, et krookusi ei ole ka ning nartsisse. Aga eks ostab uusi sügisel. Midagi ikka ju elus on, vähemalt kullekupud, karpaati kellukad ja kiviktaimla mättad. Enne tõsisemat kraapimist ma ootan veel veidi. Äkki ilmub miskit veel välja. Kuigi jah, tänane ilus ilm lausa kutsub näppe mulda. Saaks maale ... Järvamaale ...

1 Comments:

Blogger oravake said...

Meil ka pole veel krookusi ega nartsisse, ja ilmselt ei tulegi. Tulbid see-eest on juba pikalt väljas. Roosidest päästis kaasa, mis päästa andis, aga hüatsindid elavad ja varsti hakkavad ka õilmitsema, ma loodan. :)

19:42  

Post a Comment

<< Home