Wednesday, April 12, 2006

Täislaks ja haige olemine

Ma vist ka siin kukun varsti tõvevoodisse. Sest pea on paks, nina tilgub ja kurk on ka hommikust kare ning valus. Ja kondid valutavad. Pole ka ime, sest .. täna tuli tööd!!! Töö tulek on nagu "alati õiget vastust sisaldav kohvipaks - kohe teada, et egas nii lihtne see eluke ka ei ole, et üks asi, olgu tõbi või töö, korraga. Ja nagu ikka .. Keskmik jääb homme aiast koju, sest nende pool pannakse 4-st kinni, aga issi lõpetab alles kell 5. Pesamuna on ka viril ja nina tilgub - silmahambad tulevad! Nii et ... Homseks paistab tegevust jaguvat.
Vähemalt järgneb 3 kodust päeva. Kui nüüd aint saaks ka kõik söögiks vajaliku välja mõeldud, et tõesti enam nädalavahel linna kolistama ei peaks. Vähemalt valged munad on olemas, terve rest suisa. Ja sibulakoori olen ma juba alates eelmistest lihavõtetest korjanud. Harjumuse jõud.

Sain täna oma raamatu ka kätte. Nagu ikka - nii see meie sidejaoskonnas on: pakk oli neil reedel näpus, aga teadet nad postkasti ei jätnud. Kleepisid pakile peale paberi, et "Saajat ei olnud kodus. Postkasti jäeti teade". Naljatilgad! Ma olen ise päevad läbi kontrollinud, et alt uks oleks lahti ja oli kah. Ning teadet ei ole kastis olnud. Selle asemel poetasid nad mulle möödund reede kasti nii Käsitöö kui ka teate, et minu nimele on postkontorisse tulnud seesama Käsitöö. Aga noh, see pole esimene kord.

Ja meie poisist sai ka haritud Öökull nagu issi siin prillide kohta ütleb. Oi kuidas poiss ise prille tahtis. Juba siis, kui issi need eelmine suvi omale sai ja poisi silmajamast me miskit ei teadnud. Ei ole ju asi, mida omale tahta, soovida, aga nüüd tahab ka keskmik omale prille. Kuigi temal on kullipilk. Õnneks. Eks see vanem poiss ses osas minusse ole. Ma ise kah poolpime olnud. Annaks jumal, et asi temaga lihtsamalt läheks. Seda janti si soovi ma küll kellelegi.

Täna tõi issi lasteaiast ka vanema poisi pildid ära. Sel aastal päris kobe poiss. Aga jah, naljakas vaadata .. pildil ainuke lipsustatud sell. Talle vist tulebki lips kaela panna, et normaalset pilti panna. Kui ma möödunud aastal talle rõõmsavärvilise T-särgi selga panin pildistamiseks, siis tegi ta lihtsalt nägusid ja sõna otseses mõttes rikkus oma konna-näoga pildid ära. Lipsuga ta lollusi ei tee. Ja kohe täitsa ilus poisslaps. Eks ole .. Emmede asi see lastega eputamine!

Es scheint, dass ich werde krank. Nase tropft, Kopf schmerzt und Wohlbefinden ist schlecht. Kein Wunder, denn habe für Feiertage wieder etwas zu übersetzen. Und Markkus bleibt morgen zu Hause, denn seine Krippe macht morgen die Türe wegen der Feiertage früher als sonst zu und unser Vati kann ihn nicht so früh abholen. Ausserdem scheint auch der Kleinste sich nicht gut zu fühlen, war heute wimmerig. Es ist ein Regel: alles kommt auf einmal. Man hat sich daran zu gewöhnen.
Habe heute auch das bestellte Buch erhalten. Endlich. Das Buch lag auf der Post schon vor einer Woche! Und ich hatte keine Mitteilung im Briefkasten, denn die lag auf der Post! Wurde vergessen! Was die da so von sich denken? Wäre das das erste Mal gewesen, aber nein.

Martin Erik (der älteste) hat Brille bekommen. Er selbst hat sich sehr darauf gefreut. Ich finde das gar nicht so lustig. Habe ja selbst schon seit dem 5 Lebensjahr die Brille. Aber er will wie sein Vati sein, der hat auch jetzt Brille bekommen.

3 Comments:

Blogger oravake said...

Kui see sind natukenegi lohutab, siis ma tean, mis tunne sul praegu on. Üks virtuaalne pai ja head paranemist!

07:50  
Blogger Kati said...

Saage ruttu terveks ja ilusaid pühi! (aga miks su postitused nii alla on kukkunud või on see minu masina viga?)

08:04  
Blogger Maret said...

Et need tõbid ka juba otsa ei saa :S

09:16  

Post a Comment

<< Home