Tuesday, April 11, 2006

Rahalinn

Tänane Terevisioon lükkas mu peas töötava muusikamootori veelgi intensiivsemalt käima. "Sa oled hea" plaadi "Rahalinnaga". See ja teisedki selle plaadi lood on lihtsalt niivõrd mõnusad, ilusad .. kõlavad. Ja nii ei olegi mul viimasel ajal kodus suurt valikut, mida kuulata. Dagö kõik 4 varianti ja "Sa oled hea". Meespool vahepeal üritab ka teisi tuure üles võtta, aga omapäi olles jõuan ma ikka ühte punkti tagasi. Sageli ka kaksi olles, sest Dagöst on saanud ühine lemmik. Mardil võttis veidi aega Dagöni jõudmine. Kui mina kaotasin südame selle bändi tekkides (no Saatpalu projektidele olin ma südame ja kuulmismeeled kaotanud juba ammu), siis tema jõudis sinnani oma paar aastat tagasi pidudel "Šveitsi" ketramisega.
Laupäeval sai nagu ikka kontserdil käidud. Igast satsist tahaks ikka korra live ka Saatpalut kuulama jõuda. Kus siis iganes. Ma olen Dagö pärast Tartu tee kah jalge alla võtnud. Ja sealse sõbrantsi endaga kaasa kontserdile vedanud.
Sest minu arust on asi seda väärt. Kontsert meeldis mulle nagu ikka väga. Kontserdi ainus miinus oli minu jaoks juba esimese 5 minuti jooksul konterdipaigas hinge matnud suitsuhais. Või noh .. pea olematu ventilatsioon. Ja mõned mõistmatud kaaskodanikud, kes pressivad end möödumise ettekäändel sulle ette (oli üks blond tibi koos kutiga) ja siis kukub kõrvalt sõpru sinnasamma vahele kutsuma. Kui üks tibina kutt end minu ja mu kaasa vahele libistas, siis viskas mulgi üle ja ma enam ei teind teist nägugi nende "tahan mööda" nägude peale. Mina tahtsin kontserti kuulata-vaadata. Muidu heli osas oli asi priima.
Lugude osas ... Ma pole plaati veel päris pähe kulutada jõudnud. Küll aga vaatan ma nüüd teatud Saatpalu enda kommide tõttu lugusid kohati uue pilguga. Neile tema lavalt kõlanud sõnadele mõeldes tekib tahtmine kontserdikavva lisada ka Mandel&Saatpalu plaadilt "Rahalinn". See sobiks sinna. Aga see on vaid minu subjektiivne arvamus.
Igatahes olen ma juba vaimult valmis suviseks Dagö tuuritamiseks. Vast taas Piritale. Oli vist 19. juulil? Või siis kuskile mujale. Aga I-G-A-L-J-U-H-U-L!
No on ikka mõnel mehel kadestamist väärt võime sõnu ritta seada. Ausalt, kadedaks teeb. Ma parem oma kooliplikalikke sõnaseadmise katsetusi enam ei jätka ja ei avalikusta. Piinlik on.
... mõelda mõtteid, mil mõte on sees ...
Minu enda mõtted ja tegemised tunduvad hetkel nii mõttetud. Kuidagi selline ei liha ega kala olek külges. Poolikud tööd ei taha edeneda. Kirjatöödes paistab paus olevat. Kodused tööd ei koti. Kuigi eks ma ikka pea end kokku võtma ja veidi elamist-olemist koristama. Sest minu Meeskond suudab haritavat tekitada olulisel hulgal. Kasvõi see peale koristamist koheselt põrandat kattev küpsisepuru. Ühest otsast lõpetad, teisest alustad. Ja nii kõigis asjades. Ma teen poisile ühed püksid korda, kui juba on teistel istmik või põlved purud. Plekist püksid? Äkki oleks abiks? Kui ma ümberkaudseid poisslapsi vaatan ja emadega loban, siis sellist riidehekseldist teist nagu polekski. Et "sul on ikka tõeline poisslaps", see mind alati ei lohuta. Sest peavalu on ka kohati liigagi tõeline. Aga ju see siis peab nii olema. Minu ema minu lapsepõlves venna pahategude ja sigaduste peale korrutas vahetpidamata, et "ta (minu vend) oleks ka tahtnud tüdruk olla, aga näe pole antud tüdruk olla". See pidi justkui tema tempe ja muid tegusid õigustama. Sellest mina küll lohutust ei leia. Huvitav, kas ema leidis? Sest vennasel juhtus ka alati midagi. Nagu ses ühe tšehhi autori lasteraamatus "Minuga juhtub alati midagi ....". Teate ju küll?
Oh jah, rist ja kandja ..

Am Sonnabend war in Rock Cafe ein Konzert ... Dagö. Eine estnische Gruppe, ihre Liedertexte sind sehr gut. Das Konzert gefiel mir sehr gut, es war ja Präsentation des neuen CD "Joonistatud mees". Jetzt warte ich schon auf Sommer, auf den Konzerttour im Juli.
Sonst ... nichts neues. Unvollendete Arbeiten warten. Die Hausarbeiten auch. Es scheint so sinnlos alles. Wenn du mit etwas wieder fertig bist, dann musst du von anderer Ende wieder anfangen. So ist das Leben mit meiner Männer-Mannschaft.
Bin eben dabei auszudenken, woraus für Jungs Hosen zu machen? Die meisten Stoffe halten gar nicht aus. Aus Blech?

2 Comments:

Blogger Terje said...

Poistel on riiete, põlvede ja kõige muu lõhkumiseks vähemalt vabandus, et nad on poisid. Minu tüdrukul ei olemingit vabandust. Täna läks pea katki, eile püksid.

22:34  
Blogger Tiina said...

Oh jah, vahel taban end mõttelt, et ... tuleks suvi, siis lasku või püksata ringi. Kuigi jah, neid päris-põlvi ja päid lappida on keerulisem.

23:55  

Post a Comment

<< Home