Thursday, April 06, 2006

Ja rahu sai maapeale ja õnn tuli majja!

Niih, sain jälle näpud klaverile. Jama oli. Arvuti läks täitsa lolliks. Ja mina vesistasin siin hullu arvuti taga ja töökuhja otsas nii mõnegi päeva. No egas teisiti saa, kui et asjad peavad viltu minema kui niigi on kiire ja toimekas aeg. Ja põhjus oli niii naeruväärne, aga ma ise selle pääle ei tulnud. No kuis ma saanukski. Ma tean arvutist ja tema hingeelust samapalju kui siga pühapäevasest päevast. Nimelt piisas vea parandamiseks klaveri väljavahetamisest. Uhh, poisid seie taha enam mängima EI SAA!
Hetkel on siis rahu taas maapeal.
Samas on need päevad siin suhteliselt õnnelikud olnud. Ajakirjade aeg nagu iga kuu algus. Siis veel raamatud.














Ma ei saa sinna midagi teha, aga need fääri saarte kirjud kudumid võluvad mind. MA korra olen üritanud, aga ma olin siis ikka nii noor ja loll ja sinnapaika ta jäi. Aga kiusatus kunagi proovida on sees. Ja üks päev ma midagi selles stiilis teen ka. Kuigi leida piisaval hulgal peenemat sorti villast lõnga ja just palju erinevaid värve .. vaat selles on küsimus. sest ka pealtnäha pisike mustriraasuke sisaldab oma 12 värvi! Aga on ilusad küll.
See Epsteini raamat tekitas ka isusid. Ja selle nimel ma nüüd siin täna siis siblisingi. Tegin Keskmiku kollase kampsuni valmis ja mütsi ka, mütsist pole küll veel pilti. Unustasin poisi poseerima panemast. Kampsuni pilt sai ka veel sabadega ja ärakeeramata kaelaauguga tehtud. Igatahes: BBB Gigante, 4,5 vardad. Ees ja taga palmik, kehaosa sai oma 3 korda ea kaelaaugu juurest üles harutatud enne ku lõpliku kuju sai. Selel nahka läks üks varrukas ka, üks jooksis uuest tokist, teine korra kootust ja harutatust. see teine jäi ebaühtlasem. Aga vast pesu teeb asja omakorda ühtlasemaks. Ega ta nii hull nüüd ka pole. Ma jõudsin korra varrukad ka lõpetada, külge ajada ja siis küljest ära harutada ja veidi lühemaks teha. Mõtlesin küll alguses, et jätan, aga ega mu hing ikka rahu ei anna enne kui asi on OK. Nagu kaasa ütleb: et harutan enam kui koon. Mulle meeldib see värv. Nii armas kollane! Ostaks endale ka lausa. Poiss ise vanema venna eeskujul viimasel ajal joriseb värvide peale, aga senimaani pole kategoorilist keeldumist veel kostnud. Kui kostabki, siis ma teen värvi talle taas "söödavaks" mõne igatsetud hilbuga. Tahab temagi omale teksapükse saada ja siis "sõjapükse", sellest camouflage riidest. Peibutav emme. Müts sai kah lõbus, kolme tutiga tavaline "torukas".














Igatahes on mu käsitöölaud veidi lagedam hetkel. Eks näis mis järgmiseks. Mõned poolikud tööd ju on, aga ... Ah jah, sokid nr. 14. Kiiruga juppidest tehtud. Vennanaine nädalavahetusel küsis, ma siis tegin "kähkuka". Olnuks aega enam, oleks veidi musterdanud. Ja aega oleks ju jagunud, sest vennas polnud veel kolmapäeval neil sokkidel järel käinud. Aga noh, seekord sedamoodi.


Raamatutest veel. Lasin kaasal omale ka "Koekirjade piibli" ära osta. Neid raamatuid, mida veel tahaks poest, neid on veel. Nii jupihaaval saab ühel hetkel vast enamvähem soovid täis. Ma siin tasahilju ostan ka koka- ja muid raamatuid. Neid ekspressposti kaudu tellitavaid. Ma nii mugav, et poest kõike ei osta. Tellin ja käin sides järgi. Tegelikult kaasa käib. Saab raamatu pealt ka miskine 10 krooni odavamalt. Ongi vaja laupäeval ära tuua Kohupiimatoidud ja Kiired argiroad. Tellitud on veel 100 maitsetaime, selle sai kodukirja tellija hoopis 79.- krooniga tellijale reklaamitud hinna 89.- krooni asemel. Kuigi jah, esimese hooga helistades tellimiskeskusesse taheti kohe 89.- pähe määrida. Kuigi ma just küsisin Kodukiri käes tellija hinda. Sain. Kui nüüd Käsitöö ka postkasti jõuab, siis olen vist päris pilvedes. Ma sisse korra juba kaesin naabrinaise juures. Aga meie sidejaoskkonda jõudis ta alles täna. Jõudsin helistada ja (närviliselt just mitte, aga kannatamatult küll) pärida. Tegelikult päris taevasest olekust on 1 samm veel puudu. Ma tellisin peale raamatute ühistellimust ühe raamatu omal käel veel. Ma lihtsalt leidsin selle hilja, aga see tundus olevat midagi mulle. Krisost. Seegi on Tartumail käimas, tasutud ja peaks postitse siia jõudma. Tahaks loota, et tuleb ka veel sel nädalal. Aga sellest siis, kui kohale jõuab.
Sai raamatujutt? Mis parata, ma olen paras raamatukoi.
Aga käsitööraamatutega on mul nüüd hammas nii verel. Tahaks veel seda, teist ja kolmandat. Ja nii ongi mul sünnipäevaks, milleni palju aega enam pole, kingisoov olemas: raamatu- ja lõngapoodides käibivaid vahendeid. Kuigi jah, enne pean poja sünnipäeva ära pidama. Meil jõuab keski siin koolipoisiikka. Aprillikuu on üks suur sünnipäevakuu!

Igatahes: ma ei maga kevadund ega tuku! Kuidas ma saakski kui mulle kevadel toodud "väike" ratsuritähepoeg viskas pealtpoolt poolt meetrit varre mitme-setme pungaga püsti!

Mein PC ist wieder in Ordnung! Es lag an Tastatur. Nur. Und ich habe hier hinter dem Computer und über den Arbeitshaufen sogar geweint! Auf sowas kommt man ja nicht, besonders wenn man blond ist (Blonde-witz!)
Die Tage waren aber gar nicht so schlimm. Ich habe endlich 2 bestellte Bücher erhalten (Foto oben). Fair Isle bunte Strickereien gefallen mir so sehr. Da braucht man aber eine Menge von farbigen Wolle - unterschiedliche Farben, ziemlich dünn auch. Bei dem Wollauswahl hier .. es fällt nicht so einfach passende Farben und Wolle zu finden. Aber ich werde es versuchen. Nicky Epstein´s Buch enthält ebenso eine Menge von inspirierenden Ideen. Da Pullover für Markkus und die Mütze fertig sind, habe ich auf meinem Handarbeitstisch etwas mehr Raum. Ein paar Kleinigkeiten sind geblieben, die sind aber kein Problem. Ich hab immer etwas unvollendet irgendwo liegen, sonzt wäre das nicht Ich. Mal sehen, was ich als Nächstes anfangen werde.
Jedenfalls ... Socken Nr. 14 - schnell gestrickt aus Wolleresten für ein kleines Mädchen. Für Gummistiefel, die etwas zu groß sind sonst.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home