Monday, March 27, 2006

Sokid nr. 12


Valmis! Ega jah, päris varvastesse seda ühevärvilist lõnga ei jagunud, tegin siis varbad selle sinisetriibulise lõngaga. Proovisin ka kahe kirjuga, aga see jäi kuidagi naljakas. Vahvad Triibikud tulid. Ja ma kavatsen nende kirjude-triibuliste lõngadega ühevärvilisel taustal veel katsetada. Näiteks valgel. Näis, mis saab.
Maailmas on ikka imelisi inimesi! Nüüd on Rebecca saka keelne ajakirjaversioon saksast siiamaile jõudnud. tegin täna ülekande toojale ära, äkki õnnestub kolmapäeval ka ajakirjani jõuda. Oleks tore. See saab olema üle mitme setme nädala taaskord üks linnaskäimise päev. Ma unustan nii varsti ära, kus see Tallinna-linn asubki.

Fertig! Socken Nr. 12. Da die einfarbige Wolle nicht ausgereicht hat, habe ich die Socken mit blaugestreifter Wolle beendet. Lustig, nicht wahr? Jedenfalls werde ich noch mit den bunten Garnen auf einfarbigen Hintergrund experimentieren. Habe hier weiß zu Hause leigen. Mal sehen was man daraus machen kann.
Es gibt wunderbare Menschen auf der Welt! So hat eine junge Frau in einer estnischen Handarbeitsforum gefragt, wer sich für deutschsprachige Rebecca interessiert. Sie war in Deutschland unterwegs und hat einige Nummer mitgebracht. Das Geld habe ich schon überwiesen, jetzt bleibt nur über zu hoffen, dass ich am Mittwoch auch die Zeitschrift bekomme. Muss über einege Wochen wieder in die Stadt, mit dem kind zum Arzt. So habe ich neben dem Nützlichen auch was Angenehmes zu erwarten. Bin schon gespannt!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home