Thursday, March 23, 2006

Rõõm raamatutest

Täna hommikul tegi rinna rõõmsaks Postimehe vahel olnud raamatu-leht. Nii meeldiv oli lugeda, et põhimõtteliselt on kirjastusel Valgus plaanis-töös uus saksa-eesti sõnaraamat. Mitte et see just peamine töövahend oleks, aga vaja teda on ja minu vanal on hetkel esimesed lehed kuskil kuni an..-ni küljest läind. Lehtede langemise aeg. Kaaned ka kadunud. Üldse on teine õnnetus olukorras. Ma olen vana ja veidi uuemat, mille ma ilmudes maha magasin, otsinud taga, ent pole leidnud. Tundub et raamatutega ei saa hankimisel väga viivitada, see pole esimene asi millest ma jokutades ilma jään.
Ilmuks üks enamvähem arvestatav eesti-saksa ka.
Ma just eile mööda norra käsitööblogisid kolades mõtlesin, et peaks endale sõnastiku hankima ja keelt õppima. Nii alustuseks. Nii et .. peaks sel aastal ühe suurema sõnaraamatute hankimise ette võtma. Kuigi neid koka-, käsitöö- ja muid raamatuid, sealhulgas jutukaid on ka hulgaliselt soovitute hulgas.

Samas hakkan ma mõnes mõttes kannatust kaotama. Millegipärast on nii, et tööl on tähtajad ja neid mööda veetakse pidevalt näpuga järge. Samas arve tasumise tähtaeg on nagu lõtv kumm, venib kaugele vaja. Maksjale vaja st. See päevade-nädalate kaupa arvete tähtaegade ületamine hakkab ajudele. Sest minule esitatavate arvete tasumist see edasi ei lükka. Kuri olen. Ausalt. Masendav.

Heute habe mich sehr über die Zwischenblätter der Tageszeitung gefreut: da stand dass Verlag Valgus an einem neuen und ergänzten deutsch-estnischem Wörterbuch arbeitet. So etwas habe ich schon lange gewartet. Das alte Buch ist kaputt, die Anfangsseiten sind lose und gerissen, die Deckel verwschwunden. Ist zwar kein Hauptarbeitsmittel, jedoch eine Hilfe. Habe gerade gestern gedacht, dass man einige neue Wörterbücher kaufen sollte. Obwohl eine Reihe von Koch-, Handarbeits- und sonstigen Büchern auf der Wunschliste steht.

Was aber die Arbeit angeht, dann beginne ich Geduld zu verlieren. Die Arbeit hat eine Frist, aber es scheint, dass für Rechnungen gar keine Zahlungsfristen gelten. Als wären sie aus Gummi. Oder sollte ich aufhören für solche Firmen zu arbeiten, die die Fristen nicht einhalten?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home