Wednesday, March 22, 2006

Testitud 2

Tegin jälle ühte testi. Sedakorda teemal: Milline Jane Austeni kangelannadest sa oled? Ma ei julge lubada, et ma kõigist küsimuste nüanssidest õieti aru sain, aga vast siiski. Siinkohal pean tõdema, et "Uhkus ja eelarvamus" kuulub vaieldamatult minu lemmikuimate raamatute hulka. Nagu ka Lizzie lemmikuimate tegelaste hulka. Samuti ka kunagine BBC 6-osaline seriaal. Ma alles möödunud nädalal kaevasin tolle taas oma videokassetide hunnikust välja vaatamaks.

You scored as Elizabeth Bennet. As one of Austen's most beloved characters, Elizabeth Bennet represents what most women would like to become: strong, independent, and loyal. Of course, she has her faults including a stubborn will of iron and a clinging to first impressions. Overall, Lizzie is bright and lovable...something to admire and aspire to.

Elizabeth Bennet


75%

Marianne Dashwood


69%

Charlotte Lucas


56%

Jane Bennet


53%

Emma Woodhouse


53%

Lady Catherine


38%

Elinor Dashwood


22%

Which Jane Austen Character are You? (For Females) Long Quiz!!!
created with QuizFarm.com

Habe mich wieder einmal getestet. Dabei muss ich gestehen, dass "Pride and Prejudice" von Jane Austen zu meinen Lieblingsbüchern gehört. Wie auch Lizzie zu den liebsten Heldinnen. Sowie BBC-s 6-teiliges Serial zu diesem Thema. Den Film habe ich mir erst vor einer Woche auf Video angesehen. Gefällt mir so sehr!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home