Friday, March 03, 2006

Valge lumi ja kirjud kindad


Eilse päeva kulutasin ma ilma eriliselt mõtlemata tubastele tegemistele, ei läinud mitte õuegi. Tuiskas.
Säravvalgele lumele seltsi sai Sirpale blogist* inspireerituna proovitud ka kahe triibulise lõnga kooslust. Tahtsin näha, kas ja kuidas lõngad ja värvid jooskma jäävad. Mulle meeldib. Ainult ma olen nüüd hetkel hädas, sest pole kindel kas ma need kindad poisile kätte ka rääkida suudan. "Roosad" ju! Ma oleks võinud lõnga ostes veidi enam mõelda. Vahel mingi pilt kinnistub nii mällu, et lihtalt ei suuda asja enne muuta kui töö käigus. No ma koon nad valmis, palju pole jäänud. Siis räägme poisiga. Ega ta eriti värvide osas senimaani pirtsutanud pole, aga ma pole talle roosat ka pakkunud. Aga kahe "triibiku" ühendamise idee on iseenesest lahe. Peaks erinevaid värve proovima. Ja tegelikult kujutan ma ette, et ühevärvilisele sellise kitsaste triipudega kirju lõngaga näiteks sõõride/rõngaste/ringide sissekudumine reakaupa võiks anda ka vahva tulemuse. Igatahes ma teen proovi. Kahjuks pole ma aga leidnud punasekirjut lõnga. Tahaks miskist sellist värvi (või rohelisekirjut, leherohelise karva), aga siinsetes valikutes Novita omade seas ma sellist asja kohanud ei ole. Ja ega neid meitel siin muid suurt liigu kah.

Samuti pean ma tõdema, et kiusatused on selleks, et neile järgi anda. Ma ei saanud kõigi poolikute asjade kiuste teisiti, kui et pidin proovima Knitty "Branching out" salli, seda lehemustriga. Nii armas ju. Hetkel leidsin proovimaks kodustest aegade algusest pärit varudest kaks tokki Novita Wool Mohair lõnga. Karvane ja pehme, aga oi kui sant kududa. Nagu miskine "kleepekas", kiud haakuvad sellise kiirusega, et paari silma kah mustri harjutamisel raske üles tõmmata, katkub. Ent tulemusel pole viga, kui kaks alguses silma jäänud pisiviga, aga need pole mustris, vaid servades ja mitteteadja ei leia nagunii. Ma parem ei haruta, see lõng ei armasta seda.

*Sry. /me on tõeliselt blond ja linkimisega hetkel hakkama ei saa. Inimene õpib kogu elu ...

Habe in Sirpale neuleet-Blog (finnische Strickblogs) wunderschöne Handschuhe aus Novita Streifenwolle gefunden. Habe auch selbst versucht die zu stricken. Mir gefallen die jedenfalls sehr. Nur ein Problem: wie ich den Sohn so weit bekomme, dass er die anzieht? Habe ja nur Jungs hier ringsherum, kein Mädchen.
Schade nur, dass die Auswahl der gestreiften Wolle hier so klein ist. Habe wenigstens noch keine gestreifte Wolle in Rot- oder Grüntönen hier in den Geschäften gesehen.

Und obwohl ich einiges hier unvollendet liegen habe, konnte ich der Versuchung nicht widerstehen und habe mit Knitty´s "Branching out" angefangen, nur um Muster zu probieren (aus Novita Wool Mohair, Nadeln Nr. 5).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home