Monday, February 20, 2006

Sokid nr. 9


Järjekordsed sokid. Valged sokid on nii ilusad, aga jah ... kui käia nendega niisama toas (meie toas kindlasti, kuigi ma ei ole seda ise praktiseerinud), siis saavad neist kähku veidi hallikad sokid. Selle peale võin ma mürki võtta. Ja mul juba tuhat uut sokiideed peas ja paberilt välja valitud. Ja netist kah.

Ele käisime jälle ühel sünnipäeval, mängutoas nagu see kombeks on. Tegelikult on ned mängutoa sünnipäevad end minu jaoks ammendanud. Mängutoad ei hiilga ka millegi originaalsega. Ja eriti vastukarva on mulle see, kui samas peetakse mitut sünnipäeva korraga. Liiga palju rahvast, vähemalt minu jaoks eile küll. Eks ma olen selle koduse rahuga ära ka harjunud. Ma olin õhtuks nii väsinud. Pealegi passi kogu aeg peale, et Pisimast üle ei sõideta. Meitegi Keskmik kihutas liumäest ettevaatamata alla nii, et Mattiasele jalgadega näkku.
Aga kook oli hea. Kohupiimakoogid on ühed mu lemmikud, on ikka olnud. Peaks ka tegema üle pika aja.

Socken Nr. 9 - dei Weissen.
Schön, aber ziemlich unpraktisch. Habe jetzt eine Menge von neuen Ideen, welche Socken ich stricken möchte. Die stammen meistens aus den Zeitschriften und aus Internet. Hab´mich hier im Internet schon abendelang herumgetrieben, in Handarbeitsblogs, der Mann nennt mich schon "Mrs. Blog". Aber man macht ja sehr sehr schöne Sachen, man muss die einfach bewundern! Hätte ich nur etwas mehr Zeit und Können ... Und die Handarbeitsbücher... Die scheinen alle so interessant zu sein. Möchte mir auch etwas neues besorgen, jedoch die Auswahl fällt schwer.

Gestern abend waren wir mit den Kindern in ein Spielzimmer eingeladen, ein kleines Mädchen feierte dort ihren 4. Geburtstag. Mir bieten diese Feier nichts neues mehr, einfach zu viel Menschen und Lärm - ich habe mich schon an die Ruhe zu Hause gewöhnt. Aber die Kinder mögen die. Können sich ja schön austoben. Nur man muss aufpassen, dass die Kleineren nicht unter die Füsse getampft werden. Im Spieleifer merken die ja nichts.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home