Friday, March 03, 2006

Kinnastest!

Ja valmis saidki. Kindad nimelt. Ja mulle tõesti meeldib see värvilahendus ja sedakorda tulid pöidlad ka paremini välja (alati ei tule, just jämedamate lõngadega). Hea et on inimesi, kelle pead selliseid ilusaid ideid genereerivad. Aitäh! Ma nii loov kahjuks ei ole.

Ja polnudki vaja poissi palju moosida, kindad meeldisid tallegi. Ei tea kas äkki sellepärast, et meil oli kodus enne kinnaste-teemat just olnud poisiga väike lahing ja tahtis emmele heameelt teha? Oh neid kangeid pujäänikuid küll. Kui ei saa midagi, mida ta tahab, siis on kohe "pere vastik". Vahel teeb südame nii täis ja meele kurvaks, aga mis ma temaga ikka teen. Tuleb need tujud ka üle elada.

Kurtsin siin ennist, et tahaks punasekirjut lõnga. Peab ikka soovid nö valjult välja ütlema, kasvõi kodustele, mehele. Mina pole seda Novita punast ise poes näinud (no ma käin viimasel ajal ka üldse harva kuskil), mees täna jällegi leidis ja tõi mulle. Sedakorda küll 1 toki, aga ma saadan ta uuesti lõnga järgi kui ise lähipäevil mindud ei saa. Isegi vist on idee. Kas ma sellega ainult hakkama saan?
Enne aga tuleb nüüd veel paar pisemat asja ää lõpetada.

Hea et tulemas nädalavahetus ...

2 Comments:

Blogger Terje said...

Sul ikka tõeliselt hea mees, ma kade kohe, tõega.

16:57  
Blogger Tiina said...

Nujah, see hea "kokkuhoiuviis" .. Tema juba lõngapoes emotsioonidel lennata ei lase ja ostmisega üle võlli ei põruta :D

16:37  

Post a Comment

<< Home