Wednesday, March 22, 2006

Kevadised mõtted ...

Kas see vaatepilt just kõigi akende taga samasugune on, aga siin, Tallinna külje all, langeb hetkel laia paksu lund. Kui ma ei teaks, et mõne päeva eest algas kevad, võiks julgelt pakkuda, et .. Jõulud tulnud ju! Sajab laia valget jõululund! Ja ma just mõtlesin end veidiks pikali visata. Õige ilm talveune tulekuks. Väljas on selline valge sadu, et järvgi ei paista!
Kõigi nende foorumite ja blogide üleskutsete ja tegutsejate peale mõtlesin ka juba teha esmakordselt elus kotti, kirjut ja motiividest, suveks. Nüüd on aga selline sooja-soki-tunne. Ja tahaks sooja teed.

Ob es überall so aussieht, aber hier in der Nähe von Tallinn fällt draussen ein richtiger Weihnachtsschnee. Leise rieselt der Schnee .. Weiss und breit. Wenn ich nicht wüsste, dass vor ein paar Tagen der Frühling gekommen ist, könnte ich glauben, dass die Weihnachten vor der Tür stehen! Habe gerade daran gedacht, mich für eine Weile hinzulegen mit meinem Sohn. Richtiges Wetter für Winterschlaf.
Wegen all den Aufrufen und fleissigen Frauen, die in Blogs ihre schöne Taschen präsentieren, wollte auch ich mit meiner ersten Tasche anfangen, mit einer bunte aus Motiven für den Sommer. Jetzt überfällt mich wieder das Wolle-Socken-Gefühl. Und man möchte heissen Tee.
Solche Frühlingsgedanken.

1 Comments:

Blogger Elsa said...

No Tartus on ikka pigem kevad... Sinine taevas ja puha :) Kuigi nüüd on nagu vaikselt ka pilvi kogunenud. Aga ega ka -7C vee miski eriline kevad ei olegi :)

14:20  

Post a Comment

<< Home