Wednesday, March 29, 2006

Enam väsinum olla ei saa ...

No oli see alles päev. Hommikul 9-st linna, viiest õhtul tagasi. Ja pea kõik see aeg jalgadel ... Uhh, ohkama võtab. Seda enam, et ma pole ju nädalaid kolanud, puha koduseinte vahel istunud.
Käisime arstil. No enam ei saa öelda, et titaga. Ikka juba tore ja tegija poiss. Ikkagi poolteist! 12 kilo ja 820 g raske ja 88 cm pikuke lapsuke. Peaks võrdlema teistega samas vanuses. Sünnilt kõikse suurem poiss meite peres -4816g ja 56 cm-, ei tea kas ikka veel?
Igatahes kõik on nö OK kui tatitõbi välja arvata. Aga eks aastaaeg ole kah selline. Nii on mul homme kodus taas kaks last, MM jääb ka koju. Ja nagu ikka .. paistab et tuleb tööd. See on seaduspära: kui sul tööd ei ole, siis on ka lapsed, need suuremad, kenasti aialapsed. Nii kui tuleb tõlketööd, nii jääb mõni erinevail põhjustel lisaks koju. Ahh, pole hullu. Ma hakkan harjuma selle Segasummasuvilas töötamisega.
Aga linnaskäik. Hommikul alustuseks sai ostetud aprilli Sabrina. Oi kui hea meel mul oli. Üks mitte just eriline asi pälvis kohe ka tähelepanu. Pealelõunal kolasime mehe sõnul "teise Euroopa otsa mingi mõttetu ajakirja järele", loe: käisime saksast saabunud Rebeccal järgi. Ahh, meeste asi. Ma tegelikult mõistan isegi mõistan seda suhtumist, sest ega mul ajakirjapaberist kodus puudust ei ole. Hamstri asi, see küll küllale liiga ei tee. Igatahes: ajakirja kullerile veelkord suur-suur aitäh. Ja mul on häbi ka, et ma vähemalt šokolaaditahvlit tänutäheks kaasa ei võtnud. Oh seda vana pead ja mõtteid segavat kevadtuult!
Aga päeval kolasin ma veel lõngapoodides. Liannist Narva maanteelt oleks tahtnud väga paljut osta. Just neid Elsa poolt Kullaketrajais mainitud uusi. Tahtnuks erinevaid nimetusi nii türkiissinist, helerohelist ja oranži. Aga jätsin need uue kuu alguseks ja ostsin muud. Ei tea ma ise kah oma valiku põhjust. Aga erinevalt viimasel ajal alati pilku püüdnud rohelistest toonidest, ostsin täna sinist. Puuvillasegusid, kahte sorti. Ja siis Bergere Berlaine lõnga mõned tokid. See viimane meeldib mulle sokkamiseks väga. Näis siis, mis sest kuhjast tuleb-tekib. Igatahes järgmisest rahalaevast lähen jälle "varuma".

Ma olen jah siin muidu rohelisel lainel, juba eelmisest kevadest. Isegi toa seintest kaks said rohelised, kaks oranžid. Aga sinine on ka igal juhul üks lemmikuid, just sellised toonid.
Tegelikult peaks üle pika aja midagi punast tegema. Viimasest punasest kampsunist on aastaid möödas. Salle ju on, aga see pole see.
Uhh, nüüd jalgu puhkama. Kui kellelgi on "jalatallad ümmargused", siis olen see mina. Kui leian teenindaja, siis teeks ka jalavanni. Sedaviisi telku ees, mõnusalt. Aga selleks peab keegi tooma kausiga vee ja rätikud ja ... Äkki räägin oma jalgpallurile augu pähe? Nii väikeseks valurahaks?


Heute hatte ich einen Stadttag, vom 9 bis 17 Uhr auf den Füssen. Bin müde, sehr müde. Morgen war ich mit dem Kind beim Arzt, der regelmäßiger Besuch (1 1/2 Jahre alt). Alles ist OK, 12820 Gr und 88 cm. Muss die Angaben der älteren Kinder aussuchen um zu vergleichen. MG war ja nach der Geburt das größte von meinen 3 Kindern: 4816 Gr und 56 cm. Ob es es immernoch ist?
Habe mir heute auch Sabrina von April gekauft. Ausserdem habe ich Rebecca abgeholt. Elku aus Kullaketrajad-Forum (estnisches Handarbeitsforum) hat die aus Deutschland mitgebracht. Vielen Dank! Und zu Hause fand ich im Postkasten Novita´s Sommerausgabe! Zeitschriftentag!

Habe auch die Wollläden im Stadtzentrum besucht und kam mit etwa 1 kg Wolle nach Hause. Habe mir schon einiges für den nächsten Wollladenbesuch ausgewählt auch. Etwas sommerliches, nicht nur Wolle, sondern auch Baumwolle. Obwohl das Sockenstricken eine meiner Leidenschaften ist. Diesmal dann blau, obwohl ich schon seit einem Jahr hellgrün zu meiner Lieblingsfarbe erklären könnte. Und orange. Habe sogar die Wände des Wohnzimmers im Herbst Hellgrün und Orange tapeziert. Eigentlich möchte ich im Moment etwas roter stricken. Vom letzten roten Pullover ist zu viel Zeit vergangen ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home