Tuesday, March 28, 2006

Võsapetsist

Kodutud foorumis läks vaidluseks: kas Võsareporter on tänuväärt, hea saade või edeva mehe labane esinemine. Minu arust viimane. Oma nö "vaenlise" hoiakuga kutsusin esile muidugi pahameele, sain "teise eesti" probleemide kajastamise sarjamise eest külge sildi "esimene eesti". Nojah. Niipalju siis sildistamisest ...
Mina jään igal juhul kindlaks omaenda arvamusele (olgu see mõne "õigesti" arvaja arust kui vale tahes), et kehvapoolne, teatraalne esitus ei aita oluliselt probleemide teadvustamisele kaasa. Ma ei pea tost tegelasest kohe mitte üks põrm, saadet ei vaata, näind olen niipalju kui reklaamist tuleb ja kui satun olema mõne andunud fänni seltskonnas (õnneks on need haruharvad hetked, et mitte öelda pea olematud). Aga ma ei mõista seda andumust, millega mõni inimlaps talle mittesobiva arvamuse kohe maha trampima peab. Samas on jutt tolerantsist, eriarvamuste aktsepteerimisest ...
Issanda loomaaed on suur küll. Aga kõigile isenditele ei tule vist ka täiskasvanuea saabudes mõistus päris koju.

Wir haben in einem Forum (namens Kodutud/"Obdachlose") über eine estnische Fernsehesendung diskutiert, ziemlich heiß.

3 Comments:

Blogger Elsa said...

Et siis defineerun mina ka esimeseks Eestiks või? :P No tere lugu küll...
Aga tahtsin öelda, et jagan sinu arvamust. Teatraalsus ja labasus on just need sobivad sõnad...

15:31  
Blogger oravake said...

No tere tulemast siis. :)Seltsis segasem.

Aga kas sa seda ütlust siis ei tea, et "on olemas vale arvamus ja minu arvamus"? :P :)

11:57  
Blogger Tiina said...

Oh, miks ma ei tea ... Ma arvangi valesti :D Aga ongi hea, erineda "hallist massist" ...

Aga tundes seda "paikapanijat" Kodutuist juba varemalt .. Issandal on kirju loomaaed.

16:57  

Post a Comment

<< Home