Monday, April 17, 2006

Sokid nr. 15

Valmis. Aga kui minu arvestus mind ei peta, siis olen ma aastaplaanist ühe paariga siiski maas. No vast ikkagi saame järjele. Sest paraku on nii, et kus on, sinna tuleb juurde. Ja seda just tööga. On kirjatööd, siis tuleb seda juurde. Ja käsitöö ka veel. Ent paratamatus segi, et omaks tarbeks tehtava tähtajad jäävad "järjekohalt" tahapoole kui rahatöö. Ja seda viimast mul hetkel jagub. Vähemalt rõõmustab see hiljem numbritega pangaarvel.
Sokid nr. 15: mängud pepita-ruuduga. Bergere Berlaine sinine ja valge ning Novita 7venda sinise-rohelise-kirju. Tulid jube paksud. Ja mitme lõngaga kududes on mul kunagisest kooliaegsest liigsest lõnga pingutamisest nüüdseks teisipidine kompleks ... valvan hoolega, et liigselt järelveetavat lõnga ei pingutaks ja nii kisub asi jälle vahel liialt lõdvaks.

Spiele mit Pepita-Muster. Wolle: Bergere Berlaine blau und Weiss, blau-grün von Novita.
Und wieder an die Arbeit. Papierarbeit.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home