Tuesday, June 06, 2006

Oi ma olen kuri ..

Ausalt, tigedaks teeb. Laps läheb õue, terved riided seljas. No ikka juhtub, et miski läheb katki. Riietest rebides rebeneb õmblus veidi. Aga ... rebida fliisi esiserv alt puruks nii, et lausa tükid väljas, vaat see ajab juba kopsu üle maksa. Ma saaks aru, kui kummikanal oleks õmblusest katki või miskit sellist, aga kõhupäälne suisa puruks. Kusjuures rebijaks suur poiss, oma 15 juba. Ja "rebitav" 7. Ja siis tuleb veel vastuseks "a mul suva"! Nojah, perekond on ka selline, et õigust ülegi ja p-sse saadetakse sind nagunii. Nii et ... toida aga prügikasti. Või siis hakka otsast, haruta fliis tükkideks ja asenda mõni viimastest. Kuigi seda riiet sinna ma enam ka ei leia. Ausalt, hinge teeb täis.
Ametiks: pesulappija. Kirjuta või CV-sse.

Täna on paha päev Banaanikala püügiks. Ma tunnen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home