Friday, June 16, 2006

Sünnipäävakinki ostmas


Tegin täna kõigi muude kiirete asjade vahel ühe kiire käigu linna. Õieti tegin, sest paistab, et ega vaba aega niipea olema ei saa. Kui üks töö saab ära saadetud, siis tuleb kohe uus. Eks selgi ole omad head küljed. Aga ...
Linna oli vaja minna. Vaja oli ju ära realiseerida need sünnipäevaks saadud raamatupoodide kinkekaardid. Ja nii ma ostsingi omale Rahva Raamatust selle inglismanni keelse eesti kinda-soki raamatu ja Apollost Marquezi "Sada aastat üksildust". No see peab lihtsalt igas korralikus kodus olema. Minul veel ei olnud. No see pole siin ka miskine "korralik" kodu ...
Ma oleks vist mingeid kokaraaamtuid ostnud, aga ma avastasin eile miskise ime läbi RR kodulehelt, et neil on see kudumiseraamat poes olemas. Nojah, egas ma kaua saa neid kaarte kotis soojendada. Nii ma siis tegin kiire ringi. Üldse oli raamatu-sünnipäev, sest taaskord sain kaks kokaraamatut: sarjast 100 rooga "OAstaraamatu" ja "Pitsaraamatu" ja "200 kootud ruutu". Räägitagu mida tahes, aga mõned ideed mul see raamat juba tekitanud on. Otsesõnu kudumise kohapealt ta jah miskit uut ei paku. Ent ideed ei küsi ju riiulil leiba, las nemad siis olla.

Nüüd on vaja veel käiku Prismasse lõnga järgi, sest kotis on ka kinkekaarte selle poe jaoks. Ja siis Lianni. Mulle hakkas seal üks puuvillane lõng meeldima. Kui mul ainult nimi praegu melde tuleks. Ma olen senimaani jäänd oma ostuga selle taha, et mis värvi sisi ikkagi. Või kui triipu, siis kas sinine-oranz-valge või roheline-oranz-valge. Nende värvide vahel ma valingi. Raske asi see värvi valik.
Nagu neid lõngu siin veel vähe oleks. Eriti koos tänase Wooli-kuhjaga. Ja eriti veel, kuna ma kurdan ajapuudust ... Kui ajast juba kord puudu on, egas lõngapuudust tekkida lasta tohi!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home